četrtek, 1. marec 2007

Yaris


Danes popoldne sem se peljal iz Celje proti domu in v Medlogu se na desni vzporedni pas postavi Toyota Yaris, za volanom sedi gospod že dokaj v letih.
Seveda sem jaz lagodno pogledal proti njemu in si mislil, ko bo zelena boš za mano.
Ni se še dobro prižgala rumena luč je srebrna puščica na moji desni že štartala in potem kakšno sekundo za njim tudi jaz potegnem s svojo rdečo raketo in prestavljam: druga, tretja in v četrti sem ga komaj dohitel, prehitel ter bil pred njim.
Potem razmišljam za volanom: a nisem budalo, čisto vseeno je ali je spredaj on ali jaz, šlo je le za postavljanje. V Levec sva pripeljala itak en za drugim. Pač moški hormoni ali kako naj temu rečem.
Tole sporočilo pa sem napisal s spoštovanjem do Toyote in do starejših šoferjev, ki imajo "v nogi" veliko več izkušenj in znajo zelo dobro voziti!
Moj poklon!

Peter

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Večina "pravih" moških bi enako reagiralo kot ti. Saj ne gre kdo bo prej doma ali v Levcu, ampak tisti filing, ko stisneš po gasu in te pritisne na sedež, hkrati pa gledaš vzvratno ogledalo, kako si nekoga špricnil. Ljudje smo pač tekmovalni.

Glede starejših moških pa takole: nekateri so res dobri šoferji, nekateri pa večji majmuni, kot 18 letniki, ki so prvič za volanom. Isto velja tudi obratno.

Anonimni pravi ...

to je dokaz, da honda ne gre nikamor!

jure