sreda, 21. marec 2007

Odrezan od sveta

Hellow evribadi... :)) Še sem živ!!!

Zelo na hitro o tem kaj se je dogajalo zadnje dva dni.
V ponedeljek je seveda začelo snežiti in ta pomadanski sneg je ohromil celo Slovenijo. Pri nas je že okoli 7ih zvečer pričelo prekinjati električni tok in ob 8ih zvečer ga je dokončno zmanjkalo. Nič tragičnega sem rekel takrat, saj sem mislil, da bo trajalo kake pol urce in vse bo spet po starem. Obrnilo pa se je malo drugače, zato sem ob 20.30 šel spat.

Spal sem do 5ih zjutraj in odšel skidat sneg pred garažo, da sem se kasneje lahko odpeljal v službo. Elektrike še vedno ni bilo.
V službi sem bil do 17.30 in nato po prihodu domov ugotovil, da še vedno ni elektrike. Zopet smo prižgali sveče, malo pomenkovali, se kregali kdo bo imel katero baterijo, jedli, gledali skozi okno ter opazovali hladilnik in zamrzovalnik, ki sta že vztrajno in počasi puščala vodo. Ker kaj pametnega ob svečah seveda ne moreš početi sem zopet šel spat ob 20.30.

Danes zjutraj (sreda) se je zgodba ponovila, zopet kratko tuširanje z napol mrzlo vodo in odhod v službo. Elektriko smo dobili šele danes ob 12ih.
Človek se na sveče kar nekako navadi, seveda pa malo težje na pomanjkanje tistih reči, ki so ti ponavadi samoumevne. Če izostane takšna banalna stvar kot je elektrika, šele vidiš, kako hudičevo si odvisen od nje.

Kritika leti seveda na Elektro Celje, ki je odpravljal napako celih 40 ur. Po moje so za podrte telegrafnice in visokonapetostne daljnovode krivi tudi oni, ker PREMALO ali nič ne vzdržujejo tovrstno infrastrukturo. Zanima me, če se bodo vsaj opravičili, kajti ne pričakujem, da bodo poravnali stroške izpada in pokvarjenih stvari v zamrzovalniku ali hladilniku.

Sedaj veste, zakaj sem bil nedosegljiv na mobitelu (nisem ga imel kje napolniti), zakaj nisem pisal na blog (razen nekaj malega v službi) in zakaj sem bil tako svež in naspan (saj sem dve noči spal kot angelček celo noč, kajti kaj drugega nisem imel možnosti početi).

In za konec še komentar, ki ga kopiram iz prejšnjega prispevka. Avtor je moj bratranec:

marko said...

No me je persson prosil, da vam sporočim, da jim je sneg podrl daljnovode in je že 24 ur brez elektrike doma. Zato se seveda ne more nič oglasit na blog, pravtako je nedosegljiv po mobilcu, ker ga ne more napolnit.
Seveda je pa najhujši problem, da tud škrinja ne dela in bo šel cel prašič v k...in zato kernjemu ni vseen za prašiča se trudi da bi ga čimveč pojedel, baje da bo celo ponoč bedel in se mastil, da zmanjša škodo. tak da jutr mu ne zamert če bo mel kako kilo al pa deset več. aja pa še pomembno obvestilo tud tušira se težko:)


No to je to jutr pa mislim, da bo že sam kej več napisal. takle mamo če žvimo bogu za ... je pa lepo!!!!!

Torek, 20 marec 2007 21:50




Naj živi civilizacija in naj živi elektrika!

Peter

12 komentarjev:

Gregor Doler pravi ...

Hej,

podobno težavo smo tudi mi imeli pred kakšnimi 10-12imi leti, ko je enako podrlo 2 ali 3 telegrafnice. Takrat smo si morali iti sposoditi agregat, da smo napajali vsaj zmrzovalnik in hladilnik.
Je pa res žalostno, kako dolgo traja popravilo nekaj telegrafnic. Glede na to, da celo leto v večini počivajo, bi lahko vsaj tiste dva, tri dni v letu malo stisnili in delali, kot se spodobi.
Je pa koristno, da si se malo naspal, kajne? To je vedno dobrodošlo... :)

Anonimni pravi ...

Res bi lahko malo bolj pazili (med letom). Ampak kaj če bi bila vidva na njihovem mestu? Bi se zagrebla ze delo a ne!?! Ne pozabit da je tu opravka z ELEKTRIKO in ne sam to, od vsepovsod pritiska sneg, mraz, itd.!!! Smrtno nevarna stvar!

Anonimni pravi ...

anonimnež - pojma nimam, kaj bi rad povedal...

no, peter fajn da si back again
kr daj jih malo nakuri na elektru - kaj se pa grejo! sej so tam zato, da skrbijo za te stvari

Anonimni pravi ...

Očitn nis vsega prebrala.

Anonimni pravi ...

sem prebrala - a hočeš povedat, da ne morejo popravljat elektrike po snegu in mrazu al kaj?! pa sej za to pa so...

mogoč maš kakšnega sorodnika tam al pa sam/a delaš za elektro, da jih tako zagovarjaš :-)

persson pravi ...

namaste: ja tudi jaz sem vesel, da sem back. kako si kaj?

neznano: prosil lepo. Če bi sproti bolj vzdrževali jim ne bi bilo treba ob vsakem snegecu popravljati. Tako pa samo računajo, za vdrževanje pa ne poskrbijo. Ne rečem, da se kljub temu ne bi kdaj-pa-kdaj zgodil, ampak ne pa večkrat in tako dolgo.
O elektriki pa smrtni nevarnosti pa samo toliko: medtem ko delajo itak vse odklopijo, tako da el. tok ne more nikogar ubit. Lahko kvečjemu kdo pade kam, ampak saj pravim, da bi bilo mrzlih, zimskih in urgentnih popravljanj najbrž veliko manj, če bi redno pregledovali in vzdrževali. Tako da ne mi zagovarjat elektro distribucije, ki itak vseskozi samo kasira...

Anonimni pravi ...

Sam kasira!?! Ja kdo pa ne, sej večini ljudi se gre za denar. Sicer pa nism prave volje za debato zdle, je traba enkrat dugič načet to temo :)
Tud oni so samo delavci, ki poslušajo nadrejene, katerim ni konca. Če bi pa kdaj drugič odklopl elektriko pa vam spet neb pasal(pa zaka glih zdej sej so mel prej skoz cajt).
Je pa fajn slišat takle da se prof. nad nečim pritožujejo:))

persson pravi ...

Dej, no dej. Vsi pa niso taki. Pa nič me ne bi motilo, če bi vsaj REDNO vzdrževali.
Glede odklopa med vzdrževanjem: najbrž bi se našel bolj ugoden čas kot sredi zime in pa toliko ur skupaj.
Pa kam misliš, da profesorji nismo ljudje in se ne bi smeli pritoževati?

Anonimni pravi ...

Heh. Ne ne mislim da se nebi smel pritoževat, sam pa vedn dijakom rečete "ka se kr naprej pritožujete", kar je včasih kr nadležen.

Se ne da pomagat, sej se ne ve da bo sneg podru telegrafence, al kakorkol že. In ne mi rečt da se ob drugem času nebi pritožval nad izgubo elektrike (ker se zdej predvidevam da bi se pol tud).

Anonimni pravi ...

Nekaj je, če 2 uri ni elektrtike, nekaj pa 40 ur.

Anonimni pravi ...

Če hočeš da se dobro opravi...

Anonimni pravi ...

lol kire krize mate tam pr vas js sm se jezila že ko je luč utripala:) da bi bla pa brez elektrike bi u šoli spala da bi jo mela :P