sobota, 3. marec 2007

Profesionalki

Včeraj sem se med službo (imel sem uro in pol prosto) odpravil v celjski City center na malico. V njihovi restavraciji menda dobro kuhajo. Seveda se nisem mogel premagati in še pred obrokom sem se sprehodil po nakupovalnem središču in malo pregledal izložbe. Ustavil sem se v prodajalni kovčkov (že nekaj časa kupujem novega) ter malo pregledal ponudbo. Nato me je zaneslo v Zaro, kjer sem pasel oči med raznovrstnimi oblačili španskega proizvajalca. Potem se kar naenkrat pojavi prijazna, komunikativna in postavna prodajalka ter me vpraša kaj želim. Standard pač!
Ponavadi zelo zelo redko nakupujem (v bistvu sovražim šoping). Iz vljudnosti sem povprašal, če imajo kakšne kavbojke, saj sem pred kar nekaj časa pri njih kupil ene in se zelo dobro obnesejo. Takoj me je zasula z modeli in predlagala, katere bi mi najbolje pristajale. Zraven kavbojk je seveda potrebno imeti tudi srajco ali kaj podobnega. Seveda kot naročeno imajo neke super, nove, v modnih barvah, prilegajoče telesu in iz odličnih materialov. OK, poskusil bom še 2 srajci. Naj bo. Kupil tako in tako ne bom nič si rečem, ampak čas bo pa minil.
Ko se oblečem se ji grem pokazat, kot je prej želela, in opa, takrat sta bili tam že dve profesionalni prodajalki. Obe sta bili identičnega mnenja, kako mi fajn paše srajca, kavbojke pa ne. Oblečem druge, tretje in stop: idealno. Tretje vam fajn pristojijo, pašejo k vašemu karakterju (ženska me sploh me pozna!), k očem, k postavi in nenazadnje k stilu oblačenja. Tako sta me obe zasipali s komplimenti, da sem se takoj počutil eden izmed najlepših ljudi v vesolju. Pregovarjane in pogovori so trajali pol ure.
Na koncu vrli jaz potegnem iz žepa Mastercard, saj denarja nisem imel nič pri sebi, ker tako in tako nisem šel nakupovat, in plačam oboje srajco ter hlače, ki jih trenutno niti ne potrebujem.
Kako bi temu rekli? Postavljanje ali moška šibkost ali želja po ugajanju ali pa samo poklon prijaznim prodajalkam? Ne bi vedel.
Zdaj ste izvedeli zakaj nerad nakupujem in zakaj tako redko nakupujem. Ker veliko trenutno nepotrebnih stvari kupim v takšnih situacijah potem pa jih je potrebno ponositi predno kupiš nove.
Še zaključek: V bistvu so mi takšne profesionalke všeč, saj so zato tam. Izbira je v končni fazi tako in tako tvoja. Ni mi pa všeč, če je v trgovini kdo, kateremu se na obrazu vidi, da mu je za vse vseeno, tam je samo zato, da mu mine služba.
V Zaro bom kljub vsemu še šel!

Peter

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz bi rekla da ugodje ob poklonih, ponavadi je to to, če mi pa res tak dobro paše, pol pa morm met ;)

pokica pravi ...

ja perči kako pa to, da si šel tja brez mene...sem ti ja tako dobro zadnjič svetovala...

Anonimni pravi ...

zgleda, da egotrip pri tebi dobro vžge...
čeprav ne dvomim, da ti vse odlično pristaja :-)

Anonimni pravi ...

Pomoje so se une dve zaluble v tebe :D Pol so ti pa še mal na dušico pihnale si biu pa čist stopljen.

Anonimni pravi ...

Petr, čist tak ti bom reko, mi mamo tut svojo trgovino, in je ravno v tem problem večine prodajalk, da delajo samo zato, ker morajo delati, in ne zato, ker bi bile zainteresirane kaj prodati! Zato svaka čast tema, dvema ženskama! Vidi se, da sta zainteresirani obdržati službo in ustvariti firmi dobiček!

Anonimni pravi ...

Upam da pridete v ponedeljek taki v službo, da vidim(o) če vam res tako paše, ali sta gledali samo na "dobiček"!!!