sobota, 24. marec 2007

Dedovanje

Pred eno uro sem imel kosilo z očetom ter sestro in debata je nanesla na dedovanje. Rekli boste, kakšna čudna familija, če se ob kosilo meni o tem.
Kako smo sploh prišli na to? Mene je med kosilom prijel krč v nogi in kar precej je bolelo. Nekaj časa sem stiskal zobe potem pa sem zavpil: "Pa menda ja tud jaz ne bom imel krčnih žil kot ima pol žlahte."

Potem se je razvila debata o tem kakšne dobre in kakšne slabe lastnosti ter bolezni so imeli naši predniki. Glede na to, da sta stari mami bili Savinjčanki, en stari ata Notranjc, drugi pa Šmarčan smo skupaj ugotovili, da sem jaz podedoval lastnosti večinoma s Šmarske in Notranjske veje.

Sem trmast, načelen, včasih precej tečen, včasih družaben, včasih popolnoma nedružaben, imam občasne probleme s srčkom, rad se smejim, imam rad poštene in fer odnose, imam probleme s krčnimi žilami, redkokdaj opravljam, življenje jemljem kot avanturo, sem odkrit in neposreden zaradi česar imam večkrat probleme z okolico ter zelo sem navezan na bližnje oziroma prijatelje ter veliko dam na mnenje prijateljev in znancev, na mnenja nepoznanih ljudi pa ne itd. (več bolje, da ne napišem)

To naj bi bile po oceni mojih "sojedcev" bistvene lastnosti, ki sem jih podedoval po teh dveh vejah prednikov. Beseda je nanesla tudi na alkohol: nekateri predniki so imeli precej problemov s tem.
Ugotovili smo, da sm tu precejšnja črna ovca, saj ne pijem redno in ne tako pogosto kot omenjeni predniki, ampak včasih pa je le treba, da se ve iz katere žlahte izhajaš.

Peter

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Krčne žile ja... Tudi moj star ata in oče jih imata... Srčno pa upam, da jih jaz ne bom imel!

Anonimni pravi ...

js bi tu dodala se izjemn razrednik in profesor za z lupo iskat! ;)

Anonimni pravi ...

@ Jasna

Ali je zdaj to lezenje v rit ali pa res tako misliš?
Res je da je Peter tud mene muču z kemijo 2 lete v srednji, ampak nikol nism nikomur lezu u rit. To mi je šlo pa resno na jetre, saj smo mel v razredu eno budalo Brigito Aleš, ki je razredničarki na osebni ravni totalno lezla v rit! Ona je mela same petice pa šterke znala je pa en drek po dumač povedan.

Drugač pa - Peter res je da si bil eden izmed tistih profesorjev, ki je užival res poseben ugled med učenci. Veliko raje smo se norce delal iz kkšne zadrte ravnatlce kot pa iz tebe - pa tud ko smo dajal povabile za valeto si bil prvi v vrsti (še pred našo razredničarko), sledil je Karner, nato ravnjak, nato šele naša razdredničarka.

tak je blo...

persson pravi ...

Ja tudi meni gre prilizovanje na živce. Ampak Tomaž tule je treba povedati, da v tem primeru ne gre za to. Jasna je starejša kot ti (že končuje študij) in pred mnogimi leti sem ji bil razrednik eno leto. Učil sem jo pa dve leti.

Aja pa hvala za komplimente... (sem zardel...)

Anonimni pravi ...

no pol se pa opravičujem.

Anonimni pravi ...

tomaz, tako kot ti je ze sam prof. juvancic reku, sm ze kr mal starejsa oseba :) in mi ni treba nikomur lezt u rit. sem pac clovek, ki vedn pove tak ko misli (tut ce ni vredi)in tisto leto pri prof. juvancicu je blo res fajn (zato smo tut dal prosnjo da gre z nami naprej), ker je mel res fer odnos do vseh, pa se nasmejal smo se velikrat posteno! sploh ko smo sli u munchen z izbirnimi! :) nikol ne bom pozabla zaklepanja u kopalnico... :)
ampak to je ze drugo :) morm pa se napisat, da ko me je on ucil kemijo, se mi je ocena dvignla za eno navzgor, znanje pa sm mela neprimerno boljse kot prej.pac zna razlagat!