nedelja, 11. marec 2007

Bowling

Včeraj sem se s skupino dvanajstih ljudi odpravil v Planet Tuš Celje na bowling.
Zame je bilo prvič in pričakoval sem katastrofo. Ampak glej ga hudiča, kar nekako mi je na progi 11 uspelo podirati keglje in konkurirati ostalim, ki so že večkrat bowlali. Rojen športnik bi se lahko reklo... :):):)
Po prvih desetih rundah sem vodil, po drugih desetih sem bil na drugem mestu, tretje runde pa raje ne bi več omenjal.:) Začetniška sreča pač.
Spomnem se izjave dijakinje, s katero smo se srečali. Rekel sem, da grem prvič in odgovorila je: prvič je najbolje. Zdaj vem, da bom še šel bowlat in upam, da se je motila... :)

Ne smem pozabiti precejšnjega števila bivših in sedanjih dijakinj in dijakov, ki so imeli after maturanc party in so se fajn zabavali. Lepo jih je bilo videti, srečati in se pozdraviti z njimi. Upam, da so odvrgli negativno energijo in da je za šolsko mučenje v prihodnjem tednu ostala samo pozitivna. Koristila vam bo!

Peter

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

sory za oftopic, poslal sem ti namreč mail na tvoj gmail - si dobil?

persson pravi ...

Ja sem dobil. sem že odgovoril. gmail malo redkeje prebiram...
Lp

Anonimni pravi ...

Jaz pa brez gmaila ne morem niti začet dneva. Tudi jaz sem dobil mail in že odgovoril.

Še enkrat se oproščam za offtopik.

Gregor Doler pravi ...

Hej,

je res, da ponavadi je prva runda še najbolj uspešna... Naslednjič ne iti bowlat s prevelikimi pričakovanji;)
Je pa zanimiva stvarca tale bowling, ane?

Predvidevam ja, da si srečal kar nekaj bivših dijakinj in dijakov. Upam da so ti dali za kak deci(juice-a)?