četrtek, 8. marec 2007

Naj Celjan leta 2006

Ravnokar sem se vrnil s prireditve Naj Celjanka – Celjan 2006, ki jo vsako leto organizira tednik Celjan. Show je bil zasnovan na modni reviji različnih blagovnih znamk, z naslovom Navdih mode.

Vprašali se boste kako sem se znašel tam. Čisto naključno. Bil sem spremljevalec Mešanega mladinskega pevskega zbora Šolskega centra Celje. Na prireditvi so predstavili nove obleke blagovne znamke Thaler in odlično zapeli pesem Brez besed. Čestitam vsem pevkam, pevcem, organizatorjem zbora in zborovodkinji Metki.

Pokazal vam bom tudi dve fotografiji z generalke. MeMPZ ŠC Celje v novih oblačilih.





Še trije amaterski posnetki. Prva dva prikazujeta modno revijo.




Tule si lahko pogledate del pesmi, ki jo je zapel naš zbor.


Bilo je zanimivo, malo celjskega blišča se včasih prileže.
Najbrž vas še zanima, kdo je dobil naziv naj Celjan leta 2006. To je gospod Zvone Štorman. Čestitam!

Zdaj grem pa spat, saj se še od prihoda iz Belgije nisem dobro naspal. Prispevek o tem pa bom napisal v kratkem.

Peter

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pa dej no.. Od Thalerja cote? Kak se cajti hiter spreminjajo.. Men je blo najhuj na nastope hodit, ker sem morala od mame eno belo bluzo nosit.. :D

The Black Swan

persson pravi ...

uuuuuuuuuuuuuuu kira se je oglasila na blog... sem vesel!!
Sej ti rada nastopaš. Bela bluza je lahk čist OK.

Anonimni pravi ...

Tale zborček je zelo lepo oblečen. pojejo pa tud dobr. lajko bi bili le malo bolj glasni.

Anonimni pravi ...

Lepe obleke. Barvna kombinacija je super za na oder.
So me zelo presenetili, ko sem jih videla.
Nisem pa čist zaštekala, če so to zdej stalne obleke zbora ali samo priložnostne za modno revijo?

Lp.

persson pravi ...

Stalne obleke!