ponedeljek, 26. marec 2007

Močna pekoča bolečina

V naslovu ne iščite globjih pomenov. Opisuje le dejstvo s katerim se soočam danes že cel dan, če sem natančnejši od poldneva dalje.
Spominjam se študijskih let, med katerimi sem imel večkrat na pomlad in na jesen podobne občutke in bolečine, saj so pomladno-jesenski dnevi kot nalašč za odpiranje želodčnih ran. Upam, da tako daleč še nisem, čeprav glede na današnje bolečine, kdovekako oddaljene niso. Torej dejstvo: precej močno me boli na področju abdomna oziroma po domače: v okolici želodca.

Pogovarjal sem se s z nekaterimi sodelavci, ki mi pravijo, da se preveč sekiram, da živim stresno, da se ne znam sprostiti, da sem precejšnji "živec" ipd. Pa kaj, a naj se vpišem k jogi, a naj grem na masažo, a naj sexam petkrat dnevno, a naj grem tečt v naravo ali kaj? Je pač tak čas, da imam veliko dela in skrbi ter po glavi mi vseskozi rojijo misli, ki me opominjajo, da česa ne bom pozabil.

Stres je del življenja in seveda smo se ga navadili že do te mere, da nanj niti nismo več pozorni, čeprav ga kdaj-pa-kdaj "čutimo" v takšni ali drugačni obliki.

Ubral bom čisto svoj način zmanjševanja te bolečine. Ulegel se bom, pil veliko navadne vode in pojedel kakšno lahko hrano. Do nadaljnega bom omejil pitje kave na minimum. Izogibal se bom sladkih in gaziranih pijač ter sladkarij. To zadnje bo najtežje, a se bom potrudil.

Psihologi pravijo, da ničta stopnja stresa pomeni smrt. Torej bodimo veseli, da nam nagaja. :)

Peter

10 komentarjev:

yambor pravi ...

Peter res bo treba sekirancijo pustiti v službi. Od tvojih predlogov za izničenje bolečine je še najboljša ona o tistih petih ...... Če ti to ne bo pomagalo, potem pa ti res ni pomoči. :)
No pa še malce resnega komentarja. Kdor ne pozna tvojih ali mojih delovnih obveznosti ne more verjeti, da imamo lahko različne težave (želodčki, srčki, očke in podobno). Sicer pa bodo počitnice (ki so vedno krajše) in možgane ter obveznosti na off. Pa tudi za vikend lahko naredimo kaj pametnega zase.

Sicer pa veš kako je. Še vedno so se vse stvari naredile in dogodile, samo včasih traja malce dlje. Res pa, da so včasih obveznosti tempirane na uro ali dan (kot jih imaš ti sedaj).

Anonimni pravi ...

In ti bi si nakopal še dodatno delo v službi (saj veš o čem govorim).

Aja, mal Jegra čez pa bo :D (podajam ti tvoje nasvete).

LP

Anonimni pravi ...

Moja mama se je znebila želodčnih težav z ločevalno dieto, nehala je kadit in pije samo neskafe. Joga pa pomaga pri vsaki bolečini ;)

Anonimni pravi ...

LOL da bi 5krat na dan sexal:) bi pa bli u formi čeprau nobenmu ne bi nč škodval:) sam pazte na zaščito da ne bo mogoče kakšen mini peter :P

Anonimni pravi ...

Sej bi biu že čas, da bi biu kakšen :D

Stasa pravi ...

Ljudje smo pač takšni, da vedno skrbimo zaradi kakšnih stvari. TO je pač človekova prioriteta. Če ne bi, bi bilo z nami nekaj hudo narobe, saj bi zgledalo kot da nam je vseeno za vse skupaj in za svet okoli nas. Je pa res, da prekomerno "sekiranje" prinese za sabo posledice.
Priporočam tablico čokolade ;)

Anonimni pravi ...

Še ena stvar ki jo lahko reši LAŠKO PIVO!!!

Anonimni pravi ...

Šport šport in še enkrat šport!
To je zdravilo za vse. Ne z jogo pa to ... to je sam en nateg vse skup. Tek, kolesarstvo, hoja v hrib, razne trim proge ... to ti je rešitev. Mrbit celo kakšna plemenita borilna veščina kot je boks.

Tedo pravi ...

Peter, popolnoma te razumem, stres je postal precejšen dejavnik v našem življenju in tudi sam že občasno čutim posledice prekomernega dela in skrbi.

Težava je, da sem postal pravi pravcati odvisnik od zaposlenosti, tako da komaj shajam, ko nisem popolnoma zaposlen.

Ah, sej me bo enkrat mnil.

persson pravi ...

Hej, hvala vsem za nasvete. Vsakega po malem bom poskušal upoštevat. Danes oziroma včeraj sem šel že zelo zgodaj spat in kar malo pozabil na svoj želodec. Ko bo še on pozabil name, se bova pa super ujela.
yambor: se strinjam glede petih... :) trenutno še časa nimam za takšno koncentracijo tega. saj veš, tudi spati je treba.
black_ICE: ja vseskozi je potrebno delat kaj novega in sprejemat nove izzive. Tudi ti se boš soočil s tem ali pa se že soočaš.
muha: ločevalna dieta? nočem shujšat! :)
anonymous: sej bi bil že cajt bi rekel tudi moj fotr.
staša: obožujem čokolado, ampak za želodec in kislino pa sladkarije niso dobre.
fender: laško v lekarne!!!
tomaž: skoraj vse se strinjam, razen joge ne. Joga in vzhodnjaške metode niso nateg, treba je imeti le malo potrpežljivosti in volje, ki pa je mi zahodnjaki velikokrat ne premoremo.
tadej: čimprej se znebo odvisnosti od dela. tudi zase je treba poskrbeti. delo da, ampak ne prekomerno, čeravno včasih ne gre drugače.