sobota, 24. marec 2007

Viktorji

Gledal sem podelitev Viktorjev 2006. Bilo je super!
Izpostavil bi dva dobitnika:
Jonas Ž., ki ga je prejel za posebne dosežke in tudi njemu, ali pa predvsem njemu, se lahko zahvalimo, da je blogovska kultura prerasla meje marsikaterega tradicionalnega medija ter da, kot kaže, rasti še ni in še dolgo ne bo konec.
Drugi pa je Jože Hudeček, ki je prejel Viktorja za življensko delo. Njega in predvsem njegove kulturne komentarje sem rad poslušal že kot mulc. S svojo lepo slovensko besedo je znal prikovati širok spekter ljudi pred televizijski ekran in jih tam tudi zadržati.
BRAVO OBEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pa še enega moram omeniti, voditelj Jurij Zrnec. Izrazil se bom po Srečkotovo: KAPO DOL! CAR SI!!!!

Če niste gledali, je jutri (v nedeljo) ponovitev ob 16.00. Ne bo vam žal.

Peter

14 komentarjev:

Unknown pravi ...

če nebi zrnec tko zakon vodu bi bli oskarji dolgočasni...tko so bli pa zakon s5!!:) sam nism pa kapiru ka se je jonas tm neki po tleh valu pa neko Luko Koper omenju..?!?!?

Anonimni pravi ...

Jaz sem gledal... Ne sicer celotno podelitev, ampak to kar sem videl, se mi je zdelo dobro! Najbolj sem se nasmejal, ko je Jonas dobil nagrado za posebne doseške! Jurij Zrnec je spet super vodil podelitev! Hudečka sicer nisem poznal (verjetno sem premlad) a glede na to, kaj so povedali o njegovem delu, si je nagrado za življenjsko delo vsekakor zaslužil!

Anonimni pravi ...

Men se zdi, da ma to na blogu kot kao nek voditelj, ki mu je ime Luka Koper... (:

Mislim, da sem to enkrat zasledil...

Več o tem bo lahko povedal persson!

Anonimni pravi ...

am...ija pojdi na www.jonas.si pa boš med prispevki zasledil enega izmed likov ki jih igra jonas, in siver Luko Kopra...predstavlja pač nekakšnega novinarja rtv-ja

Anonimni pravi ...

ZRNEC je car!!!!!
:)
glavn da je moj rod dobu viktorja:)))

persson pravi ...

Jonasa je treba razumeti: torej, če berete njegov blog boste vedeli zakaj gre.
Sicer je pa mitja že razložil.

Unknown pravi ...

ja res je jurij zrnec je CAR!!

Anonimni pravi ...

Dobri so bli letos spet ja :)

Anonimni pravi ...

meni osebno je jonas malce za lase privlekel tistega luko kopra
nevem no tak kot borat ima svoje fore ki jih prevečkrat ponavlja

Unknown pravi ...

ok bom mal prečekiru njegov blog...k mi vsi pravjo kok je zakon in pol že more bit:)

Anonimni pravi ...

Fora je v tem da njegov blog ni nevem kok zakon.

Anonimni pravi ...

Se strinjam, sem bla 1x gor, pa nikol več (skrit pomen :))

Drugač pa negledam kej velik tv, mogoč zvečer kdaj, drugač pa raj prost cajt namenim bol pameznim stvarem.

Anonimni pravi ...

pametnim*

zgleda da sem že zaspana ;), grem spat.

Anonimni pravi ...

Če hočte videt tist video na katerem je model skakal po odru in se snemal pejte na moj blog
http://blog.tomazkovacic.com