četrtek, 15. marec 2007

Vedno razmišljaj pozitivno!

Evo primer:

One day, I looked up in the sky.
A bird came by and shit into my eye.
I didn't laugh. I didn't cry.
I was just happy, that cows can't fly.

Peter

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Birdy, birdy in the sky
dropped a poppy in my eye
i don't worry i don't cry
i'm just glad that cows can't fly :))

Anonimni pravi ...

Težek primer :)

Anonimni pravi ...

Heh ni problema, sam da ne bote kemijo jutr sprašval:(

Anonimni pravi ...

hahahha...ne sprašvat kemije jaaa x)

pa noben "Birdy, birdy in the sky
dropped a poppy in my eye" ne bo velau...

Anonimni pravi ...

Ko sprašuje Juvančič si je vedno treba rečt... dober da ni Zdravko na dan slabe volje!

Anonimni pravi ...

Vseen bi blo bolš ko bi drug teden začeu, mi smo zmatran, nismo eksperti, tud mi rabmo mal počitka. Nevem pa zakaj vsi profesorji primerjajo svoje delo z našimi obveznostimi, kar po moje nima nobene povezave. Oni so že vse to dal skoz, in nekateri se sploh ne spomnejo da so bili nekoč tako stari kot mi. Pa še en problem je, od nas zahtevajo vedno več, vem da gre tehnologija naprej, toda vse poteka veliko prehitro in je preveč obremjoče.

Gregor Doler pravi ...

Lepo vas prosim, ne iščite izgovorov češ, joj kako veliko dela imamo v gimnaziji in oh, kako veliko zahtevajo od nas. Lepo sproti delajte, vsak dan tudi če le pol ure, pa bo!! Sploh ne veste, kako fajnega profesorja imate... Žalostno.

P.S.: Drugače je pa dober sestavek, je malo za popestriti dan:)

lp

Anonimni pravi ...

Nisem rekla da nimamo dobrega profesorja. Nasprotno!

Res je da iščem neke vrste izgovore ;), sem imela zelo naporen teden in povr vsega me moti ker se vsi profesorji naenkrat spravjo na nas, sam to je, prej pa cel mesec mir. Glede tega dela sproti, vsak dan pol ure nardim ziher, žal pa nimamo samo enega predmeta.

persson pravi ...

Anonymousi ne mi jamrat, ko se sploh ne zavedate kak vam je fajn, saj je vaša skrb edino šola in še kakšna uspešna ali malo manj uspešna ljubezen.
Tole boste mogoče razumeli šele čez par let.

Anonimni pravi ...

dobra person...in tudi resnicna..vendar včasih moras enostavno it naprej pa pogledat nazaj da vidis kak je dobro,ker mogoče takrat nisi dojel tega..
nekakšen grob opis mojga bivanja na gimnaziji lava..
zato bom reko namesto "KEEP IN REAL" raje "KEEP IT PETER" ker fantje in punce,tajga profesorja kor je peter lahko z lupo iščete po svetu in boste mogoče še našli enga ali dva,kajveč pa teško..
cenite to kar mate;)
moje skromno mnenje
peace out

persson pravi ...

BAM: zardel sm...

Anonimni pravi ...

v osnovni so bli njbolši profesorji xD

blabla

Anonimni pravi ...

sej lahk greš nazaj v osnovni :D