sreda, 28. marec 2007

Pričakovanje

Ne boste verjeli. Že zdajle imam kurjo kožo ter se tresem pa sem še doma... Kaj bo šele tam?

Itak veste kam odhajam.
Če ste slučajno pozabili je tule osvežitev spomina.

Peter

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Aha! Tudi jaz sem že zelo nestrpen!
Kajti, če gledaš tekmo v živo, je res neverjetno! Niti primirjati se ne more, z ogledom na TV!

Sicer pa: "SLOVENIJA, SLOVENIJA, SLOVENIJA..."

Stasa pravi ...

Jaz se na fuzbal ne zastopim prav nič, če pa povzamem komentar mojega bratranca (pozor star 10 let in ima nogometaše v tamalem prstu)
Itaq da Slovenija, Nizozemci so bučmani, ki špilajo kar dobro :D

Anonimni pravi ...

Sam je spet dež... smola :D

Anonimni pravi ...

wiii js bi tud šla:) glih so šli mim našga bloka(nizozemci)da me je kr prjel da bi tud sama šla na tekmo:S jao ka se nism prej spomnala da bi kupla karte...ja fajn se mejte kateri pč grete pa fejst navijite da bomo zmagal:P
papa

Anonimni pravi ...

Sej dvomim da so vse karte pokuplene, tko da jih najbrš še zdele pred tekmo prodajajo.

Anonimni pravi ...

peter zgleda da nisi dost navijal, da so naši izgubili ;-)

Anonimni pravi ...

Kok je blo?

Anonimni pravi ...

pa skoda...smo pa pokazali da se lahko enakovredno merimo z "velesialmi"(če lahko tu štejemo nizozemce) v nogometu...vsj remi bi si po mojem mnenju lahko zaslužli...le tako naprej...in pravljica se bo v bližni prihodnosti ponovila...seveda ko bo sreča na naši strani nas nihče več ne ustavi:D...pa ko bo lavrič drugič bol natančn:P...

Anonimni pravi ...

aja...izpostavil oz. "pohvalil" bi še predvsem sodnika...ki je bil ključni igralec tekme( lahko bi dobli penal a je ostal slep za to)...res je da majo "boljše" reprezentance več privilegijev...pa tudi da bi lahko van basten zapustil selektorski stolček ob morebitnem porazu s "majhno" slovenijo...sam tako naprei pomoje ne gre več...ob tem nam še sreča ne bo pomagala...