nedelja, 18. marec 2007

Moj bratranec je heroj

Ravnokar sem imel kosilo. Medtem ko sem užival ob regratovi solati (njami), me je poklical bratranec Marko in mi povedal, kaj se je njemu in njegovi Katji ravnokar zgodilo.

Bila sta v Žalcu. Pred trgovino je stala starejša, malo onemogla, gospa, mimo katere je pritekel en od žalskih "zadetkov" in ji ukradel torbico. Katja je to takoj opazila in Marko je z avtom odpeljal za njim. Zacvilile so gume in čez nekaj trenutkov sta zapeljala pred roparja in mu zaprla pot. Vprašala sta ga: A je torbica tvoja? Ropar je odgovoril, da ni. Potem sta rekla: No, zato jo pa vrni.
Dobila sta torbico in jo vrnila šokirani in prestrašeni gospe, ki se seveda ni mogla zahvaliti.

Nauk zgodbe? Bodite pošteni in pomagajte soljudem v stiski. Vesel sem, da poznam dva heroja!

Peter

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

srečo sta mela da sta naletela na slabega roparja ;), pravi se že nebi vdal tako hitro :)

Anonimni pravi ...

Ej pravi jack je tvoj bratranc! Še so dobri ljudje na tem svetu!

Anonimni pravi ...

ja ja, je bila res naPETA AKCIJA

pokica

Anonimni pravi ...

me too :-)

Anonimni pravi ...

Lepo to! Takih manjka!