četrtek, 21. junij 2007

Vic meseca

Dobil sem ga na e-mail v hrvaščini. Potrudil sem se in ga prevedel. Upam, da s tem ni izgubil čara in bistva.

Pogovor po prvi poročni noči :
ON: Draga, če sodim po tvojih veščinah, pridem do zaključka, da nisem bil prvi.
ONA : Najdražji moj, če jaz sodim po tvojih pa nisi niti zadnji...


Peter

45 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Niti ni tk dobr

RIA pravi ...

hehehe, tk se govori ;)

Anonimni pravi ...

No vi vici itak ne morjo bit taki da se polulaš od smeha ane ;)

Tale mi je všeč zato ker moraš malce pomislt v čem je fora :) al pa mam samo jest tak lajtungo dougo :(

PS: Peter hvala ker si prevedel vic, najbolj na kurac (sori zrad vulgarizma) mi gre to, ko nekdo začne lapat v srbščini ali hvaščini, pa naj bo to vic, ali pa če mi lapa taksist!

Lahko mi rečete da sem totaln kreten, ampak enkrat sm se 15 min kregal z neko muslimansko-albansko-naduto-nesramno prodajalko ko v v Sloveniji ni hotela/znala povedat v slovenščini, reku sm ji da mi naj gre po šefa in mi naj on prevede kaj za hudiča mi tule lapaš.

Hrvati in Srbi so še posebno naduti in zaostali, ker še zdaj mislijo da se mi v šolah učimo njihov jezik ...

PS2: ... šit ... spet preveč govorim :(

Anonimni pravi ...

Tomaz dej prosim zadrž se teh tvojih butastih komentarjev o "lapanju" v srbščini ali hrvaščini! Jst nevem no, sam tebe zle prvič čujem oz. berem da te moti govorjenje v srbščini ali hrvaščini! Zlo veliko Slovencev, ki jih poznam že kr prevzemajo nekatere besede in jih uporabljajo v vsakdanjih pogovorih, zato te prosim da razložiš zka ti gre "lapanje" na živce! Pozdrav

Anonimni pravi ...

To da prevzemajo druge besede je znak, da ne spoštujejo svoje materinščine dovolj, da bi jo uporabljali.

Glede vica, sem pa tudi jaz moral malo pomisliti :)

Anonimni pravi ...

buh ste počasni =)

Anonimni pravi ...

Tule bom pa jaz popolnoma zagovarjal Tomaža. Če že bojo odžiral stanovanja in predvsem delovna mesta nam, rojenim slovencem, potem bi lahko bili vsaj toliko pošteni, da se naučijo govorit v jeziku tiste države, ki jih futra! Ampak očitno se jim to ne zdi pošteno...
Saj nekateri so, ki se raje lomijo pri govorjenju slovenščine, kot da bi kej povedal v svojem jeziku - ampak tako bi mogli vsi.

Tako da ja, Tomaž ma prov, na žalost smo slovenci taki, da kaj hitro prevamemo južnjaške izraze. Pol pa samo še gledamo, kam nam uhaja knjižna slovenščina...

P.S.: Persson, ne zamert - en navaden vic smo preoblikovali v nacionalistično razpravo... :)

Anonimni pravi ...

@gregor

če že tako zagovarjaš slovenščino, bi lahko vedel, da se piše Slovenci in ne slovenci...

@persson

vic pa kaže na to, da je treba z bodočim možem/ženo seksat že pred poroko (da ne bo toliko ločitev zaradi nezadovoljstva s spolnim življenjem oz. varanja)

Stasa pravi ...

Jah je že bla reva tako razočarana, da si bo mogla lubčka najdit. Sicer pa 21.stoletje- je varanje še sploh kaj neobičajnega? Saj vem, sliši se grdo in jaz osebno sem proti varanju. Sam žal tako je, da kar se tega varanja, se številka na žalost veča iz leta v leto.

Anonimni pravi ...

Niso vsi Srbi/Hrvatje enaki. Definitivno niso vsi naduti in vsi zaostali. In če gre komu na živce govorjenje v hrvaščini/srbščini, je to zelo dober znak, da ta oseba ni zmožna spoštovanja drugih jezikov (s tem posledicno na splosno kulture drugih narodov).
Kar se pa tiče Srbov, Hrvatov, odžiranj delovnih mest ... Saj ni čudno: Slovencu na borzi ponudijo npr. obiranje hmelja, gospod zavrne, ker to je pac prefino, da bi on to delal! Potem pa se vsi pritozujejo, ko v Slovenijo pridejo ljudje iz Bosne, Hrvaske, Srbije ... Ker "odzirajo" delo ... Menim, da bi veljalo malce razmisliti o ozadju vseh teh wannabe odziranj ... Ni vse tako, kakrsno se zdi ... Lp

Anonimni pravi ...

Ah ti tazadn kdorkoli si... Če kdo nima spoštovanja do jezika si ravn ti. Pomoje se naši (pra)stari očetje niso boril tako ali drugače v zgodovini zato, da bi na tej zemlji zdej pa srbsk ali bosansk lapal. Če tukaj živiš govori uradni jezik!
Pa Slovenci prefini ja... Ka misliš da včasih ni Slovenc hmelja obiro? Zdej ko ga lahk pa vsak južnjak z neopravljenim vrtcom pobira ga pa res ne bo..
Hmelj pobirat ja... Za tist dnar ko ga oni dobijo za tisto delo se jst še vstanem ne zjutri.

persson pravi ...

V zanimivo smer so šli tile komentarji. Bo treba enkrat napiati kakšen prispevek na to temo.

Slovenščino je potrebno spoštovati, saj je mnogokrat to edina zadeva, ki nas druži.

@namaste- torej če se midva želiva poročiti bova pač prej poskusila. :)

Anonimni pravi ...

heh...men spljoh ni smešn xD

gdč.xy

Anonimni pravi ...

Načeloma ne odgovarjam nekim anonimnežem, ki nimajo dovolj poguma da bi stali za svojimi besedami!

Seveda niso vsi hrvati in srbi takšni, ampak jaz sem sem se tule točno spravil na tiste, ki so mi kljub večim opozorilom da jih niti malce ne razumem kaj lapajo, še vedno lapali v njihovem jeziku!

Niti malo se niso potrudili da bi zečeli komunicirati na drugačen način - sori - ampak jest ga ne razumem kaj mi on neki govori u tri krasne.

Vse to pa izvira iz njihove nadutosti.

PS: Slovenci obirajo hmelj doma in veliko jih je! Še več pa gredo to delo opraviti v nemčijo za malce večjo plačo in ponekod tudi 16 urni delavnik - tak da ne govori kr nekaj na splošno.

Anonimni pravi ...

Hehe,

jaz nimam spoštovanja do jezika - ne vem, po kakšni logiki si prišel do tega. (Za Muc-...)
Sicer je bil pa ta hmelj podan zgolj kot primer, lahko pogledamo delavce Javnih naprav, gradbenike in podobno ...
Sicer se pa strinjam s Tomažem, ogromno je takih, ki res zaradi svoje nadutosti ne želijo govoriti slovensko. To je res; moti me le, da potem zaradi tega mečete vse ljudi tega naroda v isti koš.

Anonimni pravi ...

Je zraven lepo pojasnjeno zakaj. Če nimaš logike ti ne morm pomagat, da bi ti pa nariso pa tega ta blog še zaenkrat ne podpira.
In nobeden ni metal vse v en koš. Tomaž je napisal, citiram:"muslimansko-albansko-naduto-nesramno prodajalko". A sinonim za južnjake je nesramn prodajalec v Sloveniji?

Anonimni pravi ...

Aninimnež! Kje za vraga si ti iz mojega pisanja razbral da cel narod mečem v isti koš?

Svoje mnenje sem podal za točno določeno skupino, ketero si tudi sam razpoznal.

Anonimni pravi ...

@ tomaz:Lahko mi rečete da sem totaln kreten, ampak enkrat sm se 15 min kregal z neko muslimansko-albansko-naduto-nesramno prodajalko ko v v Sloveniji ni hotela/znala povedat v slovenščini, reku sm ji da mi naj gre po šefa in mi naj on prevede kaj za hudiča mi tule lapaš.

hah...kažeš nezrelost s tem ko si nestrpn..imo ;)

gdč.xy

persson pravi ...

@xy- nimaš prav! Če dela v Sloveniji, v trgovini MORA govoriti Slovensko, sploh, če ima opravka s strankami. Če ne zna, bi jo morali zaposliti tam kjer ne bi imela stika s strankami.

Si predstavljaš v Nemčiji prodajalca, ki govori samo Češko?

Nihče ne bo govoril, da se ne da naučit! Če je volja in potreba se naučiš. Imam prijatelja, ki e je priženil v Slovenijo. Sam je pa Indijec. V pol leta se je naučil govorit, da nes po par letih pa govori že najbrž bolje kot mnogi od nas.

Anonimni pravi ...

@persson: upam da ste že kdaj slišal da se je težje priučit jezika ki je zelo podoben drugemu...npr. slovenščina in srbo-hrvaščina sta si zlo podobni, moja mama npr. je tle že dobrih 15 let in je hodla na tečaj slovenščine in še danes je kje kakšen zaključek besede namesto o u. Ja sj to akr ste napisal je res...sam gospod/ič tomaž je napisu da nihotla/znala povedat..kaj pa če je ženska tu šele kratek čas..in kaj če ženska res ni znala? ;)

nestrpnost tu res ni primerna!!

gdč.xy

persson pravi ...

@xy- nisem nestrpen. Daleč od tega. Poznam mnogo ljudi, različnih narodnosti in z vsemi sem v dobrih odnosih. Jaz nisem nestrpen, da še enkrat ponovim.

Res se je težje naučiti podobnega jezika. Bog ne daj, da bi sam šel na Hrvaško in bi se moral naučiti. Trudil bi se in bi mi verjetno uspelo.

Po naši zakonodajo menim, da človek, ki ne govori našega uradnega jezika, ne more dobiti nekaterih vrst služb. Pomoje bi morali biti prodajalci tudi v tej kategoriji, saj imajo stike s strankami.
Prej sem govoril o mojem prijatelji iz Indije, še več jih poznam, Argentinca, ki dela v eni večjih firm in je tudi moral opraviti izpit iz slovenščine predno je podpisal pogodbo, pa čeprav pri delu nima direktnega stika s strankami. Potem še dva zdravnika, ki sta iz Srbije in sta morala opraviti ekspresni tečaj in izpit preden sta se zaposlila ipd. Čeprav bi se o zdravnikih in o jeziku še dalo razpravljati... Pa kdaj drugič.

Še za konec: Če se nekdo trudi, mu je pol oproščeno!

Anonimni pravi ...

Citiram:

Hrvati in Srbi so še posebno naduti in zaostali, ker še zdaj mislijo da se mi v šolah učimo njihov jezik ... (by Tomaz)

Tule je zelo lepo nakazano, da so vsi pripadniki teh dveh narodov zmetani v isti kos.

Anonimni pravi ...

Zakaj se je pa težje naučiti jezik ki je drugemu zelo podoben? Zato ker niti ni zate take velike potrebe da bi se ga naučil, saj se nekako že sporazumeš.
Srbščina, bosanščina (da ne govorimo še o albanščini ali makedonščini)itd. niti niso tako zelo podobni slovenskemu jeziku. Mam tukaj polno sostanovalcev študentov iz Srbije in Bosne, in jih ne razumeš pol ku*** in ena Bosanka govori tako lepo slovensko, da sploh nisem vedel, dokler mi ni sama povedala iz kod je (In niti ne živi v Sloveniji ampak študira!). Hrvatov pa tako ne vidiš delat pri nas.
Kar se nadutosti tiče.. je pa ta lastnost precej stereotipna za Balkan.

Anonimni pravi ...

Saj je tudi za Slovence marsikaj stereotipnega: lenoba, škrtost, privoščljivost, ...
Daleč od tega, da bi bili vsi takšni!!!
Žal pa še vedno večina ljudi druge narode sodi zgolj po stereotipih ...

Anonimni pravi ...

Lenoba stereotipna za Slovence? kje si pa to čul/a? Sodiš po sebi? Škrtost ni ravno vedno slaba stvar, poglej si Nemce. S tabo bi se strinjo edino da smo dostikrat nevoščljivostji.
Dragi/a ravno narod lahka sodiš stereotipno, posameznika ne moreš.

Anonimni pravi ...

@muckolizec: Zakaj se je pa težje naučiti jezik ki je drugemu zelo podoben?
ne...ne zarat lenobe..ampk zarat naglasov in končnic dragi če nisi vedu..no pa pustmo te pordobnosti k sploh trenutn niso važne

Škrtost ni ravno vedno slaba stvar, poglej si Nemce.

haha ..de no zdej so anm zgled Nemci. am..ne škrtost je zlo grda "vrlina"


@persson: ma ne sj nism rekla da ste vi nestrpni...rekla sm za vse tiste k so tle napisal par težkih na račun balkana...lolz^^

Anonimni pravi ...

aja...am ta post sm napisala jst..sm se pozabla podpisat....

gdč.xy

Anonimni pravi ...

Ljubica, če se v parih letih ne moreš naučiti jezika, sploh v okolju kjer si ga tudi "prisiljen" skozi poslušat, pa tudi če je ne vem kako prekleto podoben tvojemu, je vzrok vseprej kje drugje kakor v težavnosti ... Da ne govorimo o tistih ki so tukaj že več kot 10 let in še zmeraj ne govorijo slovensko. Če je to diskriminacija (oz. nestrpnost), da zahtevamo za življenje v državi obvladanje slovenskega jezika, potem najbolje da jih postavimo še na televizijo kot poročevalce in pisce časopisnih člankov.
Si že kr predstavljam.
Tanko: .. s terena se oglaša Neđad Mulisahanović. Nedžad pozdravljen
Nedžad: Dobar večer.
Tanko: Nedžad kakšne so trenutne razmere v zajetem parlamentu?
Nedžad: Što nam je do sada znano, je ovo, da je gospodin predsednik Drnovšek ispod prevelikega odmeraka vitamina C uzel Jelinčičevo pokalicu i začel pucati...........

Čudno, poante z perssonom imava popolnoma enake, in jaz sem nestrpen on pa ne? Pero mal se za klope preglej, mislim da maš enga na ritki :)

Anonimni pravi ...

Ola,

Muc-kolizec, ravno jaz sem napisalA, da stereotipi veljajo za narod in ne za posameznika. Ne vem, od kod ti neke nasprotne ideje.
In ne, te lenosti ne sodim po sebi, ker nisem slovenskega porekla :)

BQ

Anonimni pravi ...

@muckolizec: am lahka rečem sam no comment xD škoda da si vidu pa prebrau sam tist kar te je zmotil..
sploh pa se mi ne da razpravlat z nekom ki je nestrpen

gdč.xy, papZ

Anonimni pravi ...

Benqo ali karkoli tisti BQ pomeni:
Zdej pa ti dam sam dva primera EKSAKTNO skopirana od tebe. Zdaj pa ju pojasni (ali si totalno zabita, ali pa se blamiraš)
Prvi primer!!!:"Žal pa še vedno večina ljudi druge narode sodi zgolj po stereotipih ..."
Drugi primer!!!!:"Muc-kolizec, ravno jaz sem napisalA, da stereotipi veljajo za narod in ne za posameznika. Ne vem, od kod ti neke nasprotne ideje"
Ne začenjaj tretje stvari, ampak pojasni!

XY, tudi prav... Pri nekaterih je pač molčečnost največja modrost ki so jo sposobni. In da, če zate pomeni nestrpen to, da je zame nekdo ki živi v naši deželi dolžan govoriti slovensko, potem sem (zate) nestpren.

RIA pravi ...

uhh, res težka debata, ki pa sploh ni več povezana z vicom :) je zanimiva.

Jaz se strinjam, da je potrebno znati jezika, s katerim si obkrožen. V tem primeru bi se ženska pomoje morala naučit slovenščine preden bi sploh prosila za službo. Vem recimo, da želi ostat zvesta svoji materinščini, naj pa njo uporablja doma in v prostem času, slovenščino pa na delovnem mestu in basta.

Anonimni pravi ...

muc-kolizec
pojdi v sskj pogledat kaj pomeni stereotip
in zanimivo, da sklepas, da sem zabita, ko me niti ne poznas ... Ne, ti sploh nisi nestrpen ;)
Zal me nisi razumel: vecina ljudi pozna druge narode zgolj stereotipno.
Zelela sem povedati le, da stereotip velja za cel narod (npr Slovenci so privoščljivi). Da pa večina ljudi zelo upošteva te stereotipe. In stereotipe lahko upošteva tudi posameznik (npr en Hrvat misli, da so vsi Črnogorci leni).
Zdi pa se mi napačno, da se stereotipi razvijajo zgolj na podlagi posameznikov (npr poznas enega Albanca in je morda nestrpen, zato sklepas, da so vsi pripadniki njegovega narodi taksni). Mogoce sem malce zakomplicirala vse skupaj, ampak upam, da bos vsaj po tej razlagi kaj razumel.
In pazi, meni osebno je cisto vseeno, ce me oznacis za zabito, butasto in ne vem kaksno vse. Ampak jaz sem te zadeve pocela v vrtcu. Danes se prej prepricam, o cem govorim. In tebi tega zelo primanjkuje.

BQ

Anonimni pravi ...

muc kolizec
glede slovenščine in tako naprej
pravilno je EKZAKTNO
(naj te jaz kot potomka neslovenskih staršev opozorim na napako v tvojem maternem jeziku; glede na to, kako poudarjaš znanje jezika države, v kateri živiš) ;)

Anonimni pravi ...

LOOOL
Ojej ojej ženska, hahaha. Zaka se po tvojem napiše ekZaktno? Zato ker se tak prebere? V Sloveniji ne velja "piši šta govoriš" veš? Zgleda ne boš mene nič učila loool.
Ne si delat sramote no kako se kaj piše.

Anonimni pravi ...

ahah...kajla draka anonimka... heh xD

@ muckolizec :V Sloveniji ne velja "piši šta govoriš" veš?

sj ne morm bit tih xD haha...piši kao govoriš se reče by the mim, aja...vejžde tle v slo govrimo in pol pišemo kokr govrimo, sam mal si se zajebu a veš, eksaktno sploh ni naša beseda

gdč.xy ;)

Anonimni pravi ...

piši kao što govoriš*

gdč.xy še enkrat xD

Anonimni pravi ...

XY: a jaz kje trdim da znam govoriti po njihovo? Me boli če sm zgrešil njihovo slovnico. Ne živim tam, da bi jo moral obvladati. Kakor bi od mene zahtevala da govorim kitajsko.
In kajlaš me na nekaj kar niti sama nisi v prvo prav napisala :D
Da ni naša? A je beseda "eksaktno" v SSKJ-ju ali ne? Nea bluzi.

Anonimni pravi ...

Napiše se EKZAKTNO, kar poglej si.
Kljub temu, da slovenščina ni moj materni jezik, jo očitno obvladam bolje od tebe.
V SSKJju pa ne boš našel ne besede EKZAKTNO niti eksaktno (te tako ni), besedo EKZAKTNO boš najdel v Slovarju tujk v slovenskem jeziku.
O slovenščini se še imaš očitno toliko za naučiti ...
In da, vem, katera pravila veljajo v slovenščini. Če nisem pristna Slovenka, še ne pomeni, da sem zabita (čeprav si me kot takšno že označil v neke drugem postu).
Kar se pa EKZAKTNOSTI tiče, si jo pa le malce naštudiraj.
Sicer se pa s tabo sploh ne mislim več ubadati, ker ne razpravljam z ljudmi, ki govorijo o nečem, o čemer sploh nimajo niti najmanjšega pojma - razlagajo pa tako kot da bi na tem področju doktorirali.
Upam, da boš v bodoče malce bolj ekZakten :)

BQ

RIA pravi ...

beseda eksaktno je v sskj

Anonimni pravi ...

Hvala ria.
EKSAKTNO
Zdej pa baba ne bluzi več. Verjetn se spet prej moti Inštitut za slovenski jezik kokr ti an?
Če pa nimate v vašem SSKJ besede eksaktno bo pa treba kako novejšo kupit, tiste z leta 1800 ne bojo več dobre.

Anonimni pravi ...

@ muc-kolizec
Hah baba ne bluzi več ...
Kako zelo strpna osebnost si ti ...
Vedno bolj se mi zdi, da se za tem nickom skriva kak petošolec ;)
Ja zdaj si me s temi besedami globoko prizadel ... Res ne vem, kaj bi radi nekateri dosegli s temi wannabe superiornimi stavki ... Kaj jaz delam in kaj bom delala ... Tebe en ku*** briga ... Capisci?

BQ

Anonimni pravi ...

Boli glava? Ti že skoz govorim da je debel zid. Bom počako da se onesvestiš.

Anonimni pravi ...

Heh, ti kar ... :)
No, pa da se ne boš načakal, recimo, da sem se že ... :) :)


BQ

Anonimni pravi ...

Vsi nestrpni si lahko svojo nestrpnost nekam zatlačite. In to prihaja od čistega Slovenca BTW.

Take kot so tomaž, andrej, gregor... bi bilo potrebno kastrirati. Prekleti nacionalisti.

Sicer pa tomaž in andrej s to pametjo, ki jo imata ni čudno da sta morala glede vica malo pomisliti. Mislim halo O.o lol