petek, 22. junij 2007

Pomanjševalnice

Danes mi je sodelavka rekla, da se ji je mudilo, in da mi je spet zaparkirala Hondico. Že mnogokrat sem ji rekel, da moškemu nikoli ne smeš govoriti v pomanjševalnicah o nekaterih stvareh. To predvsem velja za njegov avto in njegov spolni ud.

Cjoooooooooooooooo...


Peter

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pa muha je prejle prletela mim mojga okna...

Stasa pravi ...

dr. muc-kolizec si ziher da ni bla muhica ali pa mušica? :)

Anonimni pravi ...

Bojo dans na kanalu A v informativni oddaji SVET povedal

persson pravi ...

Doktor dobr te je Staša tule... :)

Kdaj pa je Svet?

Dejan pravi ...

persson mal pozablja omenit še ostalo kar se je dogajalo...kasneje je tej isti osebi(kolegici) kazal svojo novo fruzurCO:)) mater jz vam povem ČLOVEK ZNA osvajat, čeprav je poročena in noseča...TO NAŠEGA PERSSONA NE USTAVI:))))))))

Anonimni pravi ...

Ej a smem zvedet kdo je bila ta sodelavka?

persson pravi ...

@dejan- no, no, no, samo tole povem, da ni poročena.

@tomaz- ne poznas :)

Anonimni pravi ...

le kdo bi lahko bila noseča sodelavka, neporočena? le kdo xD

Anonimni pravi ...

Zdi se mi da vem za katero gre :D

Anonimni pravi ...

Mogče je pa naš Peter bodoči očka, glede na to, da sta s to profesorico v zelo dobrih odnosih. Pa poročena še ni. Čudne okoliščine :)