ponedeljek, 25. junij 2007

Molitev

Z dovoljenjem avtorice bom tule objavil eno pesem, za katero sama pravi, da je malo bolj žalostna. Katja Jagoda Gorečan je pred kratkim izdala pesniško zbirko z naslovom Angeli istega porekla. Bil sem na predstavitvi v Šentjurju in moram povedati, da sem bil pozitivno presenečen in hvaležen za povabilo. Katja, čestitam še enkrat. Včasih je lepo preživeti večer tudi malo drugače. Poskusite, ne bom vam žal!

Peter


Molitev


in zdaj molim k tebi bog
če si ti res ti in ne namišljen svod
nevidnih črt na nebu nebes
in zlati kipi utrujenih in mrtvih teles


če si ti res bog in ne le prikazen
če mi pomagaš najti smisel
in če imaš dovolj jajc da me oživiš
potem me dvigni iz prepada


če si ti res bog ki bi ga ljubila
če si sanje da bi se kje spočila
če si vrv upa ki me bo ujela
potem ne stoj v nebesih in pridi dol



preden se ubijem


AMEN



(Katja J. Gorečan)

23 komentarjev:

Anonimni pravi ...

supr pesm.
morm se pohvaLit, da poznam avtorico. :D

a tadka, barbi in jaz pa ne bomo nič pohvaLjene za izvrstno speLjano prireditev?

:D

Anonimni pravi ...

Men osebno ni všeč.
Sm najprej mislo da si dal Molitvo pero :)

Anonimni pravi ...

men ni všeč .........bi tut lahk še kj komentiru...

Anonimni pravi ...

V svoji zbirki je izdala veliko zelo dobrih pesmi. Sicer se okusi razlikujejo, vendar je vredno, da jih preberete še kaj več.

Katja, kar tako naprej! :D

Anonimni pravi ...

Seveda okusi se razlikujejo, zato tudi ne bom komentiral zakaj mi ni všeč ker bi bilo irelevantno. Možno tudi da jo narobe razumem.

Drgač pa ji pohvala da ji je uspelo. Ne mora vsak izdati knjižnega dela.

Anonimni pravi ...

TBH... sux :)

RIA pravi ...

nekaj mi je všeč, spet drugo ne, še posebej tale verz mi je antipatičen "...in če nimaš dovolj jajc...", drugač pa čestitam, večina je super, kr tak naprej :)

Anonimni pravi ...

Tale tekst bi lahk kamot posodla kakšnim doom metal bendu! :) :) :)

Anonimni pravi ...

Aja ... Tudi meni tisto v zvezi z jajci ni ravno ušeč ... Nekako ne paše v to pesem!

Anonimni pravi ...

mmm za doom metal bend... Ka pa vem...

No, doom rula :D

Anonimni pravi ...

ni mi kul xD

gdč.xy

Anonimni pravi ...

* men je pesn ful vredi (kr tud sama pišem pesmi),čeprav res pride dopravga izražanja kolk globoka je pesn :D kr tk naprej katja*

Anonimni pravi ...

toto pesem je zih kaka darkerka napisala, ki je razočarana nad svojim življenjem (doma majo pa 2 mio na mesec pa 3 BMW-je) in "resno razmišlja" o samomoru ker je preveč poslušala Kurta Kombajna in kakšen pankerski boy-bendek.

Ah ... ti klišeji.

persson pravi ...

Stvar okusa. Je samo ena izmen mnogih pesmi, ki jih je Katja napisala. In Tomaž, ne ni darkerka! Presenečen?

Anonimni pravi ...

Zanimiva pesm! Ql avtorica dei še kakšno objavi! Al pa seznani z delom?

Anonimni pravi ...

Kupi knjigo :D

Anonimni pravi ...

dr. muc-kolizec kak je naslov zbirke pesmi? veš mogoče? res mi je všeč pesm.....

Anonimni pravi ...

@peter

Morda malo :)

persson pravi ...

@thor- nasplov imaš zapisan v mojem prispevku zgoraj.

Anonimni pravi ...

torej, ne nisem darkerka (daleč od tega)in verjamem, da mnogim ni všeč pesem, saj smo ljudje zelo različni po okusu, kajne? veste, da se na določene komentarje ne oziram, kajti ljudje, ki se profesionalno ukvarjajo s pesništvom, pisateljevanjem, itd. mnogokrat pohvalijo moje pesmi in takšne kritike, komentarje štejem, npr Tone Partljič in Janja Vidmar (oba priznana slovenska pisatelja).
Ta pesem je bila objavljena v reviji za književnost Vpogledi, ki je prejela mnogo literarnih nagrad.
Sploh pa, kdorkoli me je že ocenjeval- po branju ene same pesmi ne moreš določiti človeka, kako se oblači... mislim, da me označite za darkerko, se mi zdi skrajno smešno in tudi takšni ljudje se mi zdijo, blago rečeno patetični. Torej tomaž in podobni, samo da ti povem- ne, doma nimamo 2 milijona na mesec in nobenega bmwja. začuden?ti razmišljaš o samomoru?verjemi, da je to zadnja stvar na katero bi pomislila in aja, ne poslušam kurta cobaina in tudi pankerskih boy bendov tudi ne.

si žalosten, kako si me napačno označil? se zgodi, ljudje delamo napake.

Lp vsem,


katja J. gorečan

Anonimni pravi ...

draga katja če lahko še jaz izrazim svoje mnenje: ne vem sicer, kakšne so ostale tvoje pesmi vendar ta, o kateri je govora, je ,blago rečeno, patetična. To še p od poezije ni, nobene povezanosti, nič od nič. Pa ne me narobe razumeti, kot sem že rekla, ostalih tvojih pesmi ne poznam. Vendar bi se pa lahko naučila sprejemati tudi slabe kritike in prenehala s takšnimi otročjimi komentarji. Ni kul, če si preveč zaverovan sam vase veš, ker se potem določeni ljudje, ki vidijo tvoje napake, lahko pošteno delajo norce iz tebe... kar se za njih šteje pod užitek, tebi pa ustvarja slab ugled. Tako da za naprej ti svetujem, premisli dvakrat, predno kaj rečeš, oz. napišeš.

Lp, eva

Anonimni pravi ...

predraga eva!

v vsej svoji takoimenovani vzvišenosti se ti zahvaljujem za tvoj iskren komentar.


lepo se imej in uživaj v svoji nepatetičnosti, jaz bom pa še naprej pisala tebi patetične pesmi!


aja, in ostani ''kul'', ker jaz ne morem biti tako kot ti!

Anonimni pravi ...

Du hast mich nicht verstanden;) nikjer v mojem komentarju ne piše da NISI kul ampak, da NI kul... besedi se ralikujeta v pičlih 2 črkah, pa vendar gre za popolnoma različen pomen besed... glede mene pa ne skrbi, v svoji nepatetičnosti neizmerno uživam.. ti pa kar naprej piši pesmi, nihče ni rekel, da jih prenehaj.. hvala bogu da ti le uspe,... Veliko uspeha ti želim. Dejansko.

Lp. eva