nedelja, 17. junij 2007

Ženske in avtomobili

Ravnokar sem se spomnil pogovora s svojo sestro, ki se je zgodil predvčerajšnjim na kavi.

Pred nekaj dnevi, je prišel na obisk en tip z zelo opedenano Hondo Civic 1,6 VTi VTEC. Jaz sem seveda pohvalil avto, ona pa me kasneje, skoraj zaničevalno, napade kako mi je lahko všeč nek avto, ki je star in zdelan.

Potem sem začel s svojim polurnim predavanjem o ženskah in avtomobilih. Razložiti sem ji poskušal, kako dober je bil (in je še) VTi motor (med benciskimi agregati) in pogovor je nanesel na vse mogoče oznake, kot so AMG, M, TS, JTD, HDI, TDI, TYPE R, D-4D, GTI, R, S, MPS, RS, Q, WRC, OPC, CC, ST ipd. Seveda večine od njih ni poznala, zanjo velja samo izgled avtomobila in barva, pa seveda nekaj malega še super firma.
Kaj moreš, če se ne nekaj ne spoznaš, pač ne govori o tem. Še sam težko debatiram o avtomobilih s kakšnim polpoznavalcem, saj sam sodim le med amaterje na tem področju.

Še večji amater pa sem npr. na področju raznih Max Factorjev, Vichyev, Lorealov in tako dalje. Nimam pojma o oznakah, razen tistih, ki jih vidim na internetu ali pa na televiziji. Se pa včasih zalotim, da komentiram te zadeve (podobno kot sestra avtomobile), ampak sem vsaj kemik (tako se tolažim in opravičujem) in vem, kakšne čudne zadeve dajejo v tovrstne pripravke... :) Torej delam podobne napake.

Na koncu pogovora ob kavi pa sva prišla na temo, kaj bi jaz njej predlagal, da kupi in kaj si ona sama želi. Ne boste verjeli, imela bi BMW X5 (presenetil me je njen odličen okus), čeprav sem ji sam predlagal X3, RAV4 ali pa celo Mini Cooperja S, a je spet rekla, da se z nekimi fosilnimi avtomobili ona že ne bi vozila.

Kaj hočemo, ženska pa povrhu še sestra... :)

Ampak, če kdaj kupi X5, si ga bom pa sposodil za kakšen dan, za BRUUUUMMM in bom kar pozabil, da sem ji ga odsvetoval. :)

Peter

18 komentarjev:

Anonimni pravi ...

X5 > X3... x3 ni lep :)

sicer pa z3 coupeja nj si kup rajš :D

persson pravi ...

Za žensko (natančneje mojo sestro) je bolje X3. To je moje osebno mnenje.
Drugače pa je meni tudi bolj všeč X5.

Anonimni pravi ...

Avtomobili in nogomet... tu nastane kriza v pogovoru z ženskam, se strinjam. Če pride pa do Loreala, Vichyja, Max Factorja vejo pa več ko sami proizvajalci tega in najdejo med znamkam dejansko več razlik ko pa jih obstaja! Sicer pa kdo bi ženske razumel... še js jih ne.

Anonimni pravi ...

ok lets pretend youre not one of them? NOT :D

persson ti pa ne bit tko škrt pa ji prvošč x5 če je bolši pa zdej z nekimi izgovori da je ženska pa to :D

jst pa še kr vztrajam pr z3 al pa z4 :D

Dejan pravi ...

jz bi mel minija...kak bmw prosim...ML al pa nč

šašli pravi ...

dejan, sej mini je BMW

Anonimni pravi ...

muha:Avtomobili in nogomet...

No jaz sem totalni antitalent za avtomobile in nogomet, lahko bi rekel, da me zanimata te dve temi kot kako povprečno žensko.

Sem pa računalniški zanesenjak in neredko se zalotim, da govorim kaki kolegici o tem kako sem si nabavil zdaj kak kos strojne opreme, ki ima te pa te specifikacije, ona me pa samo čudno gleda :)

Anonimni pravi ...

Sej bi rekla, da sem htela it računalništvo celo študirat.. pa bi čudn izpadla :D

Pač avti, nogomet pa računalniki :))

RIA pravi ...

hehe tud jst nimam o tem kej velik pojma, če zna kdo kaj naučit... se priporočam, vedno prav pride ;)

Anonimni pravi ...

Pero kaka X5. Bi mel raj Nissan Murana...

Ria o čem bi se rada naučila? Nism ravn razumel, o avtomobilih? :)

Anonimni pravi ...

...glede na to, da "vse mogoče oznake", povezane z avtomobili, v nalovni temi niso razvrščene po abecednem vrstnem redu, piscu bloga ni drugega, kot očitati diletantizem za postavitev oznake AMG na prvo mesto. Namreč, samo abecedni vrstni red lahko opravičuje njeno omembo na začetku naštevalne vrste. Po vrsti drugih kriterijev (z vidika namena oznake)pa sodi na prvo mesto oznaka M, ki je registrirana znamka družbe BMW AG. Oddelek M GmbH, ki je bil ustanovljen leta 1972 (in to že izvorno s strani družbe BMW AG)že po zgodoviski plati in dejstvih prekaša delavnico (A)ufrecht (M)elcher (G)rossaspach, ki je bila sprva navadna tunning luknja v starem mlinu, družba Mercedes pa jo je v celoti prevzela šele leta 1999. K superiornosti oznake M največ štejejo zmogljivosti pogonskih agregatov in nasploh voznih lastnosti. Upoštevati je namreč treba dejstvo, da so motorji M atmosferski motorji in ne motorji, podprti s kompresorjem (kot AMG) ali turbo polnilcem. K odličnsti pripomore tudi uravnovešeno podvozje, volanski mehanizem, menjalnik in nenazadnje zavore...Sicer pa, podatki o zmogljivostih in (primerjalni) testi povedo vse...Toliko o rangiranju "nadavtomobilskih" oznak.

persson pravi ...

Nissan Murano je tudi meni zakonski, ampak ni bil omenjen v takratnem pogovoru.

Moje navajanje oznak je bilo naključno (RANDOM) in nima nobene povezave z mojim (ne)znanjem o tem ali pa z rangiranjem.

Tudi sam prisegam na M, ampak kaj hočemo, še vedno so samo avtomobili, ki še žal zaenkrat nimajo duše.

Sicer pa g. pravnik prav imate!

Anonimni pravi ...

Ria: ti kar vprašaj pa ti bomo z veseljem pomagali (no vsaj jaz :)

RIA pravi ...

dr. muc-kolizec: ja, avtomobilih, ves kake debate lahka pol razpredem ;)

andrej: hehehe, problem je v tem, da nimam pojma, kar pomeni da tezko kaj vprasam... in kako bi ti razlozu? če si pa pod prvi komentar napisu da si popoln antitelent? :))

Anonimni pravi ...

Za računalnike ne... ;)
Sicer se pa da vse naučit če je že sila :)

RIA pravi ...

no ja, sej glede računalnikov pa znam glih tolk da se znajdem, se bi še dal kaj naučit ;)

Anonimni pravi ...

>>Tudi sam prisegam na M, ampak kaj hočemo, še vedno so samo avtomobili, ki še žal zaenkrat nimajo duše.<<

Ja, če hočeš avto z dušo si kup Alfo. :)

Anonimni pravi ...

tale zadnji post komentar je pa zihr spravu skup prof.Karner...sklepam po zadnjem stavku:D