torek, 19. junij 2007

Loviti na besede

Počasi mineva čisto povprečen dan, ki si ga bom zapomnil kakšen teden po zelo burni debati. Tema pogovora naj ostane skrivnost, sicer pa je šlo zopet za načela, da želijo nekateri preko tupel uveljaviti svoje enoumje in pri tem ne izbirajo sredstev.
Vse lepo in prav, če me poleg tega ne bi obtoževali, za neke neizrečene besede, bolje rečeno, če ne bi trgali iz konteksta, saj vemo, da si lahko na tak način marsikaj interpretiraš iz čisto vsakdanjega pogovora.

Za začetek bom dal čisto izmišljen primer.

Oseba A: Včeraj zvečer sem se kopala in mi je v kopalnico priletela muha. Poklicala sem moža in se zadrla: "takoj jo ubij".

Oseba B (slučajno je soseda, ki je prišla mimo): Spoštovana oseba A, zakaj si možu rekla, da me naj takoj ubije?

Primer res ni bogvekaj, a vseeno se da razbrati, da se lahko iz konteksta iztrga marsikaj ter priredi sebi v prid.


Sedaj pa k mojemu primeru. Postregel vam bom samo z delčkom dogaajanja.

PJ: Če smo bili pri prejšnji točki, ki je zelo povezana s sedanjo, ZA, potem nimamo sedaj nobene pravice sploh pa moralne, da oporekamo in je bolje, da smo tiho.

XY: Živimo v demokraciji in vi (jaz-bil sem vikan) mi ne boste govorili, da moram biti tiho...


In tako dalje. V bistvu brezveze. Seveda se nisem pustil, tisti, ki me poznate, veste, da sem trmast in da me je težko premakniti v stvareh za katere se borim. Ampak za razliko od nekaterih pa nisem žleht.

Nauk zgodbe: Nikoli ne jemljite besed ali stavkov iz konteksta, sploh, če niste dobro poslušali človeka, ki jih je izrekel.

Peter

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ziher ženska, povrh pa še slavistka. Se motim? :) Drugje take trmoglave neumnosti že težk iskat kokr pr njih (se morm opravičit z REDKO izjemo nekaterih)

Me pa zanima neki. Demokracijo? A ni to državna ureditev? Ne vem ka se tuki folk sklicuje na svobodo govora, sej a je v komunizmu kje pisal, da ne smeš svobodno govorit? To je odvisno potem od vodstva ne pa od državne ureditve :)

In če njihova meja okusa (na kar se slavisti dostkrat tak naslanjajo) sploh nima kontakta s svobodo govora, pol bolš da gremo v anarhijo.

Anonimni pravi ...

prosim da umaknete vaš post.

Anonimni pravi ...

xy zjoki se :)

Anonimni pravi ...

Res je... to so ljudje, ki slišijo, ampak ne poslušajo. Ali pa slišijo le tisto, kar hočejo slišat. Oboje je slabo.

Anonimni pravi ...

ahhahahhah xD no comment..xy in marsikdo ma probleme xD(pa xy ukradu/la si mi moj xy!!)

gdč.xy