sreda, 13. junij 2007

Odtujenost

Kar nekaj ljudi mi je v zadnjem času reklo, da sem se spremenil. Nevem sicer odkod jim ta ideja, čeprav nekako jih že razumem, kaj želijo povedati.
Zadnje čase imam manj časa za tiste, ki jih imam rad in za tisto kar imam rad. Sam si to razlagam tako, da je najbrž vse to povezano s službo in obveznostmi, ki mi iz dneva v dan visijo nad mojo veliko bučo. Najbrž pa bo razlog tudi kje drugje. Ne znam si organizirati časa, ki mi je na razpolago in to bo moj "primarni projekt" v poletnem času. Poskušal bom postati spet stari jaz in upam, da se bom potem tudi bolje počutil.

Torej vsem, ki se čutite odrinjene od mene, se opravičujem in obljubljam, da se bom poskušal poboljšati ter sporočam vam, da vas imam še vedno zelo rad.

Sicer pa menda pomaga tudi šport. Gre kdo na tenis?

Peter

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Te čist zastopim. Tudi jaz se včasih tako počutim. Ampak kaj moremo, obveznosti, služba, fax,... dan je prekratek!! Perči mislim, da je čas, da nekaj ukrenemo!! Lahko začnemo tudi s tenisom ;) Lp :)

RIA pravi ...

hehe al pa z odbojko ;)

Stasa pravi ...

Zanimivo je, da si znjam čas dosti bolje zorganizirati, če imam veliko obveznosti, kot pa če jih imam malo. Tako da sedaj, ko imam popravnega matematiko pa še mogoče se bo kakšen zraven našel, si čez dan splaniram čas, ki ga namenim učenju in čas, ki ga porabim zase in za različne dejavnosti. Če bi imela celo poletje na razpolago, ne vem če bi se znala tako dobro zorganizirati. Vem, čudno se sliši, ampak that`s me.
Kar se pa tenisa tiče, pa smo ravno v soboto odprli tudi v Imenem igrišče, ki ponuja tudi to vrsto rekreacije. Drugače je pa tudi prostor za košarko, nogomet in odbojko. Tako, da če boste kdaj imeli kak izlet v Imeno vabljeni.

Anonimni pravi ...

ja ja, tudi jaz bi sla na tenis...ker moj dec misli da je predober zame...se visoko ceni, a ne?

katka

Dejan pravi ...

si se res spremenil, čist drug človek si. ne vem kaj se to dogaja s teboj. jz ne zdržim več. kak si lahka tak:)

Anonimni pravi ...

No, za razliko od "stase" mam pa js velik stvari, ki bi jih počel! Zadnja stavar, ki bi jo hotel je, da bi imel popravca ... Ampak letos ga bom najverjetneje imel ... Nažalost res ... Ker se najde ogromno stvari, ki se jih da početi ... Pri meni gre za: treninge, bazen, morje (s familijo, pa s frendi), metalcamp, pa seveda nogomet s prijatelji ...

Anonimni pravi ...

@ Dr. G: glede popravcev pa čiiist enako mislim...

am..sam da jst niam nobenga...čeb ga pa mela, bi pa tk mnde umrla lolz xD kr sm si počitnce že splanirala in jih nikol ne mislim zapravt za učenje..

@persson:če nas mate radi? ja polet vedn xD

gdč.xy

Anonimni pravi ...

staša...omg...bom reku pučniku da ti stisne še enga poprauca..pa boš mela popolne poprauce:D


@persson...tenis na pouno...špilamo v vojnku;)

Anonimni pravi ...

Jaz sem tudi slišal, da sem se spremenil, ampak ... mogoče so se pa spremenili ostali? ;)

Anonimni pravi ...

predlagam en tek (lahko pokličeš kdajkoli hočeš) ali pa lažjo varianto - kofetek :-)

Anonimni pravi ...

@namaste:

ravno to je problem pri njemu, ker se sploh ne odzove na takšna povabila.

Stasa pravi ...

dr g. Verjemi, da si jaz pod nobenim pogojem nisem imela želet popravnega izpita. Najmanj pa dveh, ki sta me doletela letos (matematika in kemija)

Kr1, ni lepo drugim želeti slabo. Ampak na tvojo žalost in na mojo srečo me fiziko uči g. Vitomir Babič in mi ni dal popravnega izpita. Jaz ga ne privoščim nobenemu in želim, da bi tisti, ki jih imamo jih opravili v prvem roku. Potem bo še dovolj časa za vse in tudi na maturantski izlet bom verjetno lahko šla zraven.
Vsekakor pa popravni izpiti niso moja najljubša zadeva, da se razumemo.

Anonimni pravi ...

ojej...

Ja kdo si pa želi popravni izpit ?!

A poznaš koga, ki bi bili popravci njegova najljubša zadeva?

Stasa pravi ...

Black ice: v bistvu ne.