ponedeljek, 25. junij 2007

Agility

V soboto me je Miha povabil na trening. Trenirala sta z Manny-em, ki je pritlikavi šnavcer in se hitro uči tega in onega. Tisti, ki ne veste kaj je agility, si lahko pogledate tule.

Miha in Manny trenirata včasih doma, drugače pa sta člana Kinološkega društva Pluton, kjer sem ju obiskal na treningu in posnel nekaj fotk ter filmov.

Pokazal vam bom dva izmed filmov, da si boste lažje predstavljali, kako to izgleda.

Na prvem Manny in Miha pretečeta cel poligon. Kot boste videli, se je pred slalomom Manny odločil za svojo pot...


Sedaj še en bližnji posnetek, kjer je Miha malo spremenil zaporedje naprav na pologonu, da bi s tem psa navadil tudi na spremenjene razmere.



Drugače pa se v tem društvu poleg agilitya ukvarjajo tudi s šolanjem psov, samoobrambo ipd.

Peter

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mučenje živali.

Anonimni pravi ...

Zakaj je to mučenje živali? Psa pač natrenira na poligonu, za 'nagrado' se pa poigra z njim. Mučenje živali se začne pri tistih, ki svoje pse v ta namen napitajo z nevemkakšnimi sredstvi ipd.

Anonimni pravi ...

uh,.. nisem se podpisal

Anonimni pravi ...

tomaž: mislim, da nimaš psa, če pa ga imaš, škoda da si brez občutka za živali..
če misliš, da se da psa veščin naučiti samo s prisilo, potem se krepko motiš...
morda bi si pogledal posnetek še enkrat ali pa prebral pravila agilitya... med tekom po poligonu (parkurju) pes ne sme imeti nobene ovratnice, lastnik pa ne povodca ali hrane ali česarkoli v roki..
če še nisi slišal, da se psa da naučiti veliko preko igre, potem si nedvomno zelo neozaveden na tem področju..
če nisi videl, pes na koncu k lastniku pride z veseljem in ne odporom... in moj pes, ko sem 500m pred poligonom začne v avtu cviliti, lajati in skakati od veselja..

Anonimni pravi ...

Miha sploh ne izgublji časa za tole raj (ala tomaž) :)
Ful hudo zgleda. Si ga vse od začetka sam treniro in kak dolg si rabo?

Anonimni pravi ...

Jp, tudi sam sem sem vozil svojega psa. Ne na agility ampak v navadno šolo. So pa carji ti tamali :D

Anonimni pravi ...

U glavnem sem ga sam treniru. Velik mi je pa pomag Milan Koren in Silvia Trkman z nsaveti..
Zdej je star 13 mesecev, vmes je imel zlomljeno nogo (en mesec, padu je s 4m na beton:P) po moje trenirama vsega skupi kake pol leta..
pa sej to niti ni tolk važno. važn je kolk časa posvetiš psu in na kak način..
lahko treniraš 5 let pa te ne bo poslušu..
IGRA in nagrada je zakon pri učenju psov..

Anonimni pravi ...

Ja sej to vem da je zelo relativno, sam mene je v tvojem primeru zanimal.
Pa bi to ubogal nekoga drugega tud al tako reagira samo na tebe?
Bi bil zanimiv enak posnetek s Petrom. (namesto Mihe, da ne bo pomote :) hm.... čeprav sm se pa zamislo :D

Anonimni pravi ...

ja bi ubogal.. mogoče ne čist tak..
sam ni pa dobr to delat, ker sej veš, navadi se na komunikacijo z enim človekom.. to rajš ne bi..
mogoče mal kasnej k mu bo to že rutina

RIA pravi ...

zanimivo vse tole, jaz bi tud prišla pogledat ;)

Anonimni pravi ...

ria: vsak je dobrodošel..
če te res zanima se lahko kaj dogovorimo:)

RIA pravi ...

hehe, pa se da pridit pogledat tud brez da se s kom dogovoriš? tk da prideš sam na kraj dogajanja?

Anonimni pravi ...

am.. drugač niso zdej uradni treningi do septembra in malokdo pride trenirat (razen naju k mama tak veselje)..
lahko ti dam številko al pa ti men in ti povem kak dan preden grema

RIA pravi ...

hmm, lahka mi pa daš mail, ker zdejle ko je poletje je tolk vsega da skor nevem kam se nej dam, pa bi pol mal kasnej res prišla pogledat ;)

Anonimni pravi ...

no ok..
rojstvo@gmail.com
sam ne čekiram čist redno..:P

RIA pravi ...

hehe, ni blema, sej bo 1x

persson pravi ...

Opa... :D