sobota, 9. junij 2007

Obletnica

Včeraj se je legendarna generacija 8. a in 8. b zbrala v gostišču Konjiček v Gotovljah, kjer smo proslavili (khm...) obletnico zaključka osnovne šole. Srečanje se je zavleklo v zgodnje jutranje ure, večino časa pa smo se tako in tako samo smejali.

Kot vedno, smo bili A-jevci bolj pridni in smo prišli skoraj vsi, medtem ko je B-jevcev kar nekaj manjkalo.

Sliki sta iz takratnih časov. Prva je bila posneta pred OŠ Griže, druga pa na obzidju v Dubrovniku, kjer smo bili na 5-dnevnem končnem izletu v osmem razredu.



Nevem sploh kako naj opišem občutke ob srečanju. V bistvu smo se spremenili po drugi strani pa popolnoma nič, saj smo ostali zelo podobni kot takrat, ko smo še skupaj gulili šolske klopi.
Ugotovili smo, da imajo ženske veliko boljši spomin za nekatere dogodke, ki so se bili zgodili tedaj.

Naj omenim samo štiri.
1. Simona mi je osvežila spomin in povedala, da sem se v 3. razredu zaljubil vanjo, in da je ljubezen trajala kar nekaj časa. Enkrat sem jo po športnem dnevu povabil k sebi domov, kjer nama je naša stara mama dala piti čokoladni liker in tako je Simona prišla pijana domov. Takrat so se potem dobili starši ter skupaj ugotovili, da sem jaz zaljubljen vanjo ter da sem fajn fant in bodo na pivski dogodek kar pozabili.
2. Brigita (naša veleorganizatorka) mi je povedala, da sem jo učil voziti kolo in da je z mojo pomočjo opravila izpit zanj.
3. Jolanda je omenila malo grenkejši dogodek. Menda sem enkrat gledal punce na ženskem WC-ju in so me napadle ter mi izbile zob.
4. Z Iztokom pa sva se davila (ne vem več zakaj) na stranišču in narazen naju je dobila šele učiteljica. Takrat sem se tudi zadnjič zares tepel v svojem življenju. Ravsi s sestro tu ne štejejo. :)

V glavnem lepo je bilo videti stare obraze, malo poklepetati ob večerji in obujati stare dogodke, ki prebivajo v nas le še kot spomini.

Brigiti in Mitu hvala za organizacijo. Vsem A-jevcem in B-jevcem pa na čimprejšnje ponovno snidenje.

Peter

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

:D :D

Dobri dogodki. Bi blo pa fino, če bi povedal kje se nahajate na slikah... sicer mislim da sm vas na eni pogrunto... ampak nevem sploh :D

Anonimni pravi ...

Ful lepo, da se dobite. Drgač pa... najbolj fascinantne so frizure! :D

Gregor Doler pravi ...

No no, vsaka čast da se vas je dosti zbralo. To je res najbolša oblika druženja. Da se dosti ljudi nabere skupaj čez 5, 10, 15 let... Toliko za povedati, toliko za obuditi, ane?


Edino kar je... Zbili so ti zob? SošolKE?

:)

Anonimni pravi ...

Hehe prav tiste čupe iz 70ih.. :D

persson pravi ...

anonimni: na slikah se me da najti, le frizura je malo drugačna. Si našel/a?
muha: ja pač čas rock 'n' rolla.
gregor: ja zbile so mi ga. Tudi jaz sem že pozabil na ta dogodek, a se "babe" sega spomnejo. Preveč sem bil radoveden...
dr. Muc: ti bom dal jaz sedemdeseta.

Anonimni pravi ...

ja jz sm ga pa že najdu:)
naš Peterček je že takrat šarmiru očitn:D

RIA pravi ...

manjka še slika iz srečanja za primerjavo ;)

persson pravi ...

Takoj, ko jo dobim, jo prilepim.

Anonimni pravi ...

Kdo je mož, ki sedi
in dekle, ki te v naročju drži?
Tu stoji zdaj nov blok,
vse kot včeraj se zdi,
si bil pa res srčkan otrok..

persson pravi ...

Opa, doktor je postal poet. lepo!

Aja, da vam malo pomirim: tudi moja sestra me ni našla na nobeni sliki.

Anonimni pravi ...

Jah ka nej, užge pr babah..

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Tretja točka je najboljša :D

persson pravi ...

Ja, tretja točka je taka gentlemanska...

Anonimni pravi ...

ker ste pa vi? xD spljoh vs ne najdem...

gdč.xy

Anonimni pravi ...

Tista z izbitim zobom je res najboljša, hehe :)

Anonimni pravi ...

Dobr, da so zdaj boljši časi, prek interneta vidiš velik več pa še zobe maš vse :D

persson pravi ...

Ja, saj me je kar težko najt, ker sem bil malinovc.
Prek neta se res vse lahk vidi, a v živo je še vedno najboljše.