ponedeljek, 4. junij 2007

Kri

Danes zjutraj sem moral v laboratorij dati kri za neke preiskave. Že ob 7ih zjutraj sem naletel na vrsto in seveda kaj mi je ostalo drugega kot počakati. Ni trajalo dolgo, le dobre pol urce, ko me prijetna (da ne rečem kaj drugega) medicinska sestra pokliče.

Že od malega mi ni ravno prijetno dajat kri, oziroma ne maram, da me drugi pikajo. Mogoče ravno zaradi tega nisem šel študirat medicine. Kaj vem. No, naj nadaljujem. Pridem noter in že nekako obrambni mehanizem mi je sporočil, da se je nekako treba sprostiti. In začel sem kar nekaj duhovičiti medicinskim sestram in kar nekaj nalagati.

Zapisal bom en izsek iz pogovora, kolikor se ga še spomnem... (Legenda: P=jaz, M=medicinska sestra)

P: Dobro jutro.
M: Kar tule sedite.
P: Velja. A bom preživel?
M: Ja, do sedaj so še vsi sami odšli od tu.
P: Ne verjamem, ker jih nisem štel, koliko jih je šlo noter in koliko ven.
M: (smeh) Mislite, da bi jaz koga obdržala tu?
P: Jaz ne bi imel nič proti, čeprav se mi mudi v službo.
M: (smeh) Saj ne bo nič hudega. Naredite pest.
P: Saj se ne bojim vas, ampak tule noter je tak čudno vzdušje.
M: Mislite? Grizemo tudi ne. Spustite pest. Skoraj sva končala.
P: Pa tak lepo ste me piknali, da nisem nič čutil. K vam bom še prišel.
M: Me veseli
itd. itd.

V bistvu sem toliko nalagal, da sem kar pozabil po kaj sem prišel. Ta fajna sesta mi je tako brezbolečinsko in prijetno vzela kri, da bi mogoče postal kar krvodajalec...

Peter

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Fak ej! Kira gofla. :)

Anonimni pravi ...

da niste pecal slučajno:)

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Uh, se imeli pa srečo, da je bila sestra dobre volje ;) Si lahko predstavljate, kako bi ta pogovor zgledal, če ne bi bila ravno navdušena nad vašimi pripombami? ...raje ne :D

Anonimni pravi ...

Osebno sem zelo navdušen nad krvodajalstvom in sem kri že oddal. Rad bi se udeležil tudi kake krvodajalske akcije, ki jo organizirajo za študente, ampak kaj ko je ponavadi ravno takrat ko imamo kake vaje :(

Anonimni pravi ...

haha :D ko si tole predstavlam... mogl je bit hecn...

RIA pravi ...

hehe, zanimiv pogovor ;)

uhh, dobr si andrej :)

Anonimni pravi ...

Pero predlagam drugačn pristop nasljednjič....
P: A vam je danes že kdo reko da ste lepi?
M: (smeh v zadregi) ne.... hihi
P: No sej dan je še dolg.

Stasa pravi ...

Človek je našel razlog zakaj z veseljem oddati kri. :) mi smo imeli letos tudi sistematskega. Res ne razumem zakaj je nekatere tako strah. Res ni to ravno stvar, ki bi jo imel namesto česa drugega ampak zopet ni nič groznega. Jaz sem že teh pikov navajena. Saj sem bila 2x v bolnici in potem še na rednem odvzemanju krvi. Kar se pa krvodajalskih akcij tiče, so mi pa super. Nikoli ne veš, kdaj boš sam potreboval kri in zato je tudi fer, da jo drugi pričakujejo od tebe. Nasploh pa takšne akcije obožujejo četrti letniki, saj gredo nekateri samo zato na krvodajalsko da jim odpade pouk. Nauk: vse je za nekaj dobro =)

Anonimni pravi ...

Ja, da odpade pouk ali pa dobijo klobaso po končani akciji, verjetno oboje :D

Anonimni pravi ...

Se strinjam z dr.muc-kolizecom

Pol si je pa zapel:
JA ŠE DANES ME ZANIMA,
AL SO MEDICINSKE SESTRE,
SPODAJ RES BREZ LALALALA.....

(Zoran Predin)

Anonimni pravi ...

Če se prav spomnim, je naš velecenjeni persson nekoč celo vprašal eno sestro, če je to res.

Anonimni pravi ...

baje je samo mit black_ice... samo mit...

persson pravi ...

laški pir: res je!!!
BlackICE: res je!!!
Dr. Muc: ni mit, ni pokazala, je pa povedala...