četrtek, 8. februar 2007

Začetek

Pozdravljen svet!
Pred kar nekaj leti sem zašel v svet interneta in pred kar nekaj meseci v svet blogistov.
Seveda me je zamikalo, da bi tudi sam počel nekaj takega. Sedaj se preizkušam in videli boste ali bo uspelo. Štartal sem 8. februarja okoli 9-ih zjutraj, na cilj pa boste videli kam in kdaj pridem...
Za prvič je dovolj.

Peter

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Pozdravljen med nami!

Anonimni pravi ...

Ja petrček...iz majhnega je zraslo veliko in tako si sedaj Peter ki ima svo blog...Jaz osebno sem pršu bol kot ne sam na otvoritev... aja btw pogresam prigrizke in kak free drink :P No pa tudi za to da vidmo kako dolg bos fural to reč...če bo pa kej zanimivega se pa mogoce pridemo pokomentirat (pardon blogat;))
Lp

Anonimni pravi ...

hello!

Anonimni pravi ...

Veselim se novih zanimivih objav - tudi na tvojem blogu + en RSS vir več :)