petek, 16. februar 2007

Driver's choise awards 2007

Kadar sem malo slabše volje, se ponavadi sprostim na štiri načine.
Danes sem izbral tretji način sproščanja, to je brskanje po internetu in gledanje ter zbiranje informacij o štirinožnih jeklenih zapeljivcih.
Najprej sem naletel na spletno stran, kjer so objavljeni Driver's chiose awards 2007.
Vem, da gre za raziskavo na (za avtomobile) specifičnem ameriškem tržišču, ampak kljub temu bodo rezultati za marsikoga presenetljivi, tudi zame so bili.

Druge stvari, ki sem jih gledal, so posnetki vožnje s predelanimi avtomobili. Nevem zakaj sem se odločil, da vam pokažem ravno te tri posnetke. Mogoče bo že kdo uganil zakaj.

Honda Civic 1,4i, enmičken predelana... Bi kdo poskusil? Jaz takoj.


Drugi posnetek pa nam kaže "poroko" žlahtnega bavarca z japonsko "nežnostjo".


Tale posnetek pa prikazuje vrstni red firm po dirkaškem karakterju. Splača si vzeti čas in ogledati celoten posnetek. Ni pomembno kdo je zmagal, samo poglejte, kdo sta prva dva!



Naj se vam preveč ne cedijo sline.

Peter

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

prvi posnetek je neverjetn! to nemore clovek vrjet! k je pokazal na stevc za hitrost pa obrate kak je hitr kazalec skocu naprej - to niso mogle moje oci vrjet! pa kir zvok masine! joj ka bi dau da bi to biu moj avto.....
srki

Anonimni pravi ...

sla po vasem nasvetu pogledat tole... hm... ne odpira mi nic in nimam pojma zakaj. sem pa sla na ono stran od awards in sm bla res precej presenecena! no, sej na avte se ne spoznam prevc (sam hondice:)) sam so res presenetljivo izbral v dolocenih razredih. pac so americani cudni in vedno presenecajo :D