četrtek, 15. februar 2007

Kolerik

Danes sem v službi, kot že mnogokrat, opazil pri sebi vzkipljiv karakter, ki se razvije v kritiko stvari, ki me sploh ne brigajo. Zdaj ne vem ali se naj zgovarjam samo na to, da sem kolerik ali je to kaj drugega. Ko me jeza oziroma bes (če lahko temu sploh tako rečem) mine, mi je velikokrat žal za nekatere besede, ki sem jih izrekel. Na internetu berem, kaj sploh pomeni biti kolerik in seveda ugotovim, da nekaterim od opisanih lastnosti sploh ne ustrezam. Zdaj sem še bolj zbegan. Mogoče sem sangvinik, flegmatik ali pa melanholik. Ustrezam nekaterim dobrim in slabim lastnostim od vseh štirih naštetih temperamentov. Kaj zdaj to pomeni? Kdo mi zna razložiti? Moja srednješolska psihologija je že zelo daleč.
Mogoče sem jaz samo jaz in sem unikaten ali pa sem marsovec in me še niste pogruntali. Ta razlaga mi je zaenkrat dovolj dobra. Če komu kakšna moja lastnost ne ustreza, mi to lahko pove potem pa bomo videli kako naprej.

Lep dan je zunaj. Preživite ga na zraku in ujemite še kakšen popoldanski sončni žarek.

Peter

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hm legendek.... pol je po moje vsak mal kolerik.... nevem sj to ni nč kj tazga po eni stran je bolš d se mal razjeziš al d kero "ta lepo" poveš enmu k pa d v seb držiš.... je lahka pol hudo..... nevem jst se doma v bistvu full doskrat razpizdim in se derem in rečem full umazane stvari d nepovem ka vse.... k sm pa bol v svoji družbi pa to mam pa spet exstra pravila.... =) tud v šoli sošolcem povem ka mislim in se marskdo ne strinja ne in pol lahka nastane konflik oz. nastane. pa kaj češ... life is life mal sm se zalubu tam.... k plešem jebemti zei rabm bit kolerik na vseh področjih tak k vsak potegnjen samec LOL=)

Anonimni pravi ...

Pomoje bi bilo dobro če bi se posvetovali z Grošljevo :)

Anonimni pravi ...

jst tut mislim da bi blo dobr Grošljevo prašat ;) sigurn vam bo znala kaj več povedat pa vas vpeljat nazav v vaše srednje šolsko življenje.. ups.. mislim znanje :p
lp

persson pravi ...

Ja bova naredila kakšno seanso. Bom vprašal, če se strinja.

Anonimni pravi ...

En hiter sex zutr pa bo rešl vse probleme.... jezo od-žene=)

Anonimni pravi ...

Js bi rekla stanje "normalnež". Včasih nas stvari pripeljejo do rahlega in daljšega afekta, ki nas sprosti jeze in pritiska... pomoje je bila tale kolerična izkušnja danes popolnoma nagonska. Hudič se je moral izgnat... danes pač na račun kritike tistega in onega.
Lp :)

Tim pravi ...

Pozdravljen kolega :)
Ja Veber je faca, kar pa nebi mogel reči za kakšno Ksenijo (Kogej). Sicer pa sem bodoči biokemik.
Majhen je tale blogspot ^^

persson pravi ...

Ja, tudi svet je majhen. Ksenije ne poznam. Mogoče sem kaj zamudil. :)

Anonimni pravi ...

hhh..ja gospodična Grošelj bi bila pravi naslov za raziskovanje temparamentov

gdč.x