petek, 23. februar 2007

Kateri šport?

Prejle sem bil na kavi s prijateljico Uršo in razvila se je zanimiva debata. Del te debate bom delil z vami.

Ima dva sinova, ki sta stara slabo leti dni. Pogovarjala sva se o tem in onem in na koncu je debata nanesla na šport. Otroka je že pri tej starosti vpisala na plavanje in meni se je ideja, da že zelo zgodaj navajaš otroke na šport in zdravo življenje, zelo dopadla. Menil sem, da so ukvarjanje s športom in rekreacijo ter poštenost ene glavnih stvari, ki jih morajo starši privzgojiti oz. približati otrokom.
Sedaj pa glavno vprašanje. Kateri šport bi bil kasneje najboljši za njena sinova?
To je seveda precej odvisno od zanimanja pa tudi od genetskih danosti ipd. S tem sva se strinjala oba. Ko pa sva začela naštevati športe pa so se pokazale razlike med mnenji. Vsak je (utemeljeno seveda) predlagal različne športe.
Ona je predlagala: planinarjenje, aerobiko, plavanje, kolesarjenje ipd.
Jaz sem dal prednost hokeju, nogometu, rokometu, drsanju, judu, karateju ter ostalim borilnim veščinam, atletiki ter nenazadnje tenisu itd.
Smučanje je hitro izpadlo iz ostale konkurence, saj čez 20 let v Evropi skorajda ne bo več snega.

Ona je bolj zagovarjala individualne športe, jaz pa bolj kolektivne športe in športe, kjer je pomembna tudi moč. Nevem ali je to samo tipično razhajanje ženskega in moškega mnenja? Po resnici povem, da mi aerobika za fanta nikoli ne bi padla na pamet, planinarjenje pa je lahko tudi rekreativno. Kolektivni športi navajajo človeka k sodelovanju z drugimi in to ti v življenju velikokrat koristi, kajti čedalje več se govori o timskem delu. Individualni športi pa so seveda boljši za "dušo" in mogoče nekateri privzgajajo rahel egoizem.
Kaj pa vem? Kaj bi pa vi predlagali?

Peter

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz svojemu sinu ne bi predlagala aerobike. Nogomet ali hokej.

Anonimni pravi ...

če ne bosta posebej nadarjena za enega izmed zgoraj naštetih športov (po mojem se lahko odločita tudi za aerobiko, če jima paše :-), bi kot rekreacijo predlagala tek, saj (poleg plavanja) najbolj razgiba mišice celega telesa

na vsak način pa sporoči, kako se bodo odločili, ko bosta dovolj stara ;-)

Anonimni pravi ...

ker sem ravno opravila izpit iz sporta (bravo zame) :D me je tale naslov precej pritegnil. nas skos basejo s tistim: vprasajte otroka kaj zeli. in po moje je dejansk najbols, da se otroku ponudi vse moznosti, ki jih okolica omogoca (mogoce je to povezan s kakimi stroski, sam vseen). recimo: ga peljes enkrat na delavnico nogometa, enkrat magari na aerobiko :), drugic spet drugam. in ce bo vedu, kaj se kje dela, bo kmal vedu kaj mu je najbolj vsec. in bo srecna mama, ker otrok sporta, in on bo uzivu v dejavnosti. sem pa absolutno proti temu, da se otroka nekam vpise zato ker enostavn more sportat, in se pol izkaze da tam trpi ker mu izbran sport ni vsec. s tem lohk kvecn dosezemo, da mu zagravzamo sport tok, da ga niti po tv-ju ne bo vec hotu gledat. ne trdim da se to dogaja pr vasi kolegici, kr ce bi se, vas po moje ne bi sprasevala za mnenje. aja, dokaz kako se otroku neki zagravza: mojga nejca so tastari vpisal na nek ples in manekenstvo ko je bil mali. posledica: js ga u teh 6 letih kar sma skup se nism vidla plesat :D aja, pa tega z manekenstvom vam js nism povedla :D

Anonimni pravi ...

Iz lastnih izkušenj priporočam boks in fitnes. Fitnes, krepi celotno telo, ga izoblikuje, skrbi za boljšo držo... Boks pa za to, ker je za fanta dobro, če se zna tepsti, ker je v življenju manj agresiven, v situacijah, ko je pa potrebno udariti, pa to tudi zna!

Anonimni pravi ...

Da bi kot malčka hodila v fitnes? Jao!

pokica pravi ...

ha ha...smesni ste, stara sta 8 mesecev in jim je trenutni sport plazenje po tleh, cez cas bo padanje in tako naprej...do nogometa in ostalih zadev pa bo minilo se velikooo casa.

aja perči hoja v hribe ziher bo, sam zaenkrat jih bos mogel se ti pomagat nosit.

persson pravi ...

Zaenkrat lahko še oba naenkrat nesem, čeprav sta kr bunkici... :D Sta čist po mamici. :) Upam, da tega komentarja ne bo videla.