ponedeljek, 12. februar 2007

Pri zdravniku

Danes sem pri zdravniku srečal starejšo gospo, ki je podobno kot jaz naletela na polno čakalnico ljudi. Vsedla se je zraven mene in potpežljivo čakala na svoje recepte. Malo sem začel opazovati ljudi okoli sebe. In kaj ugotovim: vsi potrpežljivo čakajo po več ur na pregled ali pa na svoje recepte za zdravila, ki jih tako in tako vseskozi jemljejo.
Nekateri malo nergajo potem pa se potopijo v usodo čakanja na svojih 5 minut pri doktorju. A jim/nam sploh preostane kaj drugega se vseskozi sprašujem? Na vratih preberem naslednje geslo: Za zdravnika si vzamite čas.
A se sploh kdo vpraša koliko časa ljudje zgubimo z enim obiskom zdravnika. A se res ne bi dalo organizirati drugače? Ne vem!
Stopim v lekarno in spet hladen tuš. Polno ljudi. Spet je potrebno čakati in čakati.
Takrat se spomnem gospe iz čakalnice, ki je rekla, da menda razsaja gripa. Aja no sedaj mi je že malo bolj jasno.
Nič, skupaj sem zgubil dobro uro.

Peter

4 komentarji:

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Dobro uro...eh to še ni nič! Smo pač slovenci preveč bolani, še posebej stare mamce, ko grejo za vsako malenkost k dohtarju. Pa še premal dohtarju je. Kua šele bo...ker narod se stara.

Anonimni pravi ...

Predstavljaj si kdaj, da si na drugi strani vrat...ko vrste ne zmanjka in te vsi grdo gledajo, ko pokličeš naslednjega. Kdo je temu krivec? Zaenkrat bomo pač morali potrpeti eden z drugim in s sistemom dela...

persson pravi ...

Res je, sicer se pa na dobrega zdravnika včasih splača počakati.