ponedeljek, 12. februar 2007

Novi Accord


Spet malo surfam po avtomobilskih straneh in naletim na novega Accorda. Avtomobil, ki je imel do sedaj po moje eno najlepših oblik, ki se vozijo po evropskih cestah, bodo prenovili.
Malo gledam slike in treba je povedat, da se mi na prvi pogled ne dopade, res pa je, da se mi podobno dogaja pri večini novih avtomobilov. Sem pač bolj konzervativne sorte.
Drugače pa moje mnenje: Ker je Honda bo verjetno dober!
Če imate denar si ga privoščite in me pokličite za poskusno vožnjo.

Pa še tole za ljubitelje Honde Civic.

Peter

5 komentarjev:

ktac pravi ...

Brum brum se bo zanimivo

Anonimni pravi ...

Meni je pa kar všeč. Razen zadek, ki je podoben vw. Dokler ti ne daš za probno vožno, te tudi mi ne bomo klicali :P

Anonimni pravi ...

Japonci pač niso rojeni za oblikovanje lepih avtomoobilov, ni kaj več za dodati! :)

Anonimni pravi ...

Ti si pa pjan.

Anonimni pravi ...

Kje so tisti cajti k si za bmw-ji gledu :)