sobota, 28. junij 2008

Zopet prvakinje

Že naslov pove dovolj. "Moje" punce so pred slabim mesecem (toliko o ažurnosti) ponovno postale prvakinje Gimnazije Lava. Seveda sem ponosen na njih in jim še enkrat čestitam. Obljubil sem jim pijačo, a bom obljubo izpolnil jeseni.

Najprej so naštudirale taktiko.


Potem izvrstno igrale.


Slavile zmago.


In na koncu še pozirale.


Vse slike so iz finalne tekme.

Peter

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ti si trener? :O

Anonimni pravi ...

Važno, da je obljuba izpolnjena, ni važno če je to jutri, včeraj ali jeseni.

Čestitke!

Anonimni pravi ...

čist brezveze, nič več ne pišeš, ah kje so stari časi

persson pravi ...

@andrej- ne, sem pa fizioterapevt. :)
@jure- res je
@anonimni- sem vzel na znanje kritiko in se strinjam z njo, a trenutno sem v neki čudni fazi. Še bom pisal in to veliko.

Anonimni pravi ...

Fizioterapevt si zna kdo zanimivo razlagati, vendar jaz nisem tak! Ne, nikoli ne bi pomislil na kaj takega :D

Unknown pravi ...

In katerega sodnika so letos podkupile? :D

persson pravi ...

Mi ne podkupujemo, ampak samo svetujemo. Nemogoče je bilo podkupit, saj je sodila finale (in še prej) razredničarka nasprotnic...

Anonimni pravi ...

Koliko so kaj te punce stare?

Pardon, sploh nisem prebral, kar na slike sem preskočil (saj ne) :-)

persson pravi ...

3. letnik srednje šole. zakaj?

Unknown pravi ...

super! končn ste tud o nas spet spregovoril, pa mal povedu kok smo pridne, delavne (še bi lahk naštevala)... :D
klemen: kdor zna zna. Ne rabmo mi podkupvat:D

Black_ICE pravi ...

Tri so golmanke al kako?? :)

Anonimni pravi ...

tole se doble sam zto, ker 3.a ni biu u najmočnejši zasedbi... ;)