nedelja, 22. junij 2008

Anketa #11

Sedaj je že čas za novo anketo. Znani so vsi štirje polfinalisti in eden izmed njih bo prvak Evrope.
Moji favoriti so žal izpadli, pa čeprav so imeli na prvi anketi največ glasov, saj so tudi na stavnicah veljali za ene največjih kandidatov za končno zmago. A žoga je okrogla, bi rekel masrikdo, in res je tako. Od sedaj dalje navijam samo za nogomet, saj po svoje zmago privoščim vsem štirim.

Do sedaj nisem želel odgovarjati na komentarje o Angliji. Namerno sem jo dodal, saj je prva po abecedi in še atraktivna reprezentanca, ki pa je žal izpadla že v kvalifikacijah. Kljub vsemu je dobila nekaj glasov, pa še to po mojem bolj slučajno (kot prva) ali pa celo zafrkancija, kot je bila že sama posotavitev le-te na anketo. Mikalo me je celo, da bi dodal Brazilijo, a bi bilo še bolj sumljivo. :)

Res je, da so prvi tri reprezentance, ki so na moji anketi kotirale visoko, izpadle, res pa je tudi, da sta Rusija in Turčija bili zelo nizko, saj ju je le redkokdo še pred nekaj dnevi videl v polfinalu.


Peter

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zelo mi je všeč, da so Španci Italijo poslali domov. Izpad Italije je bil edina zadeva za katero sem upal, da se bo uresničila.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Moji favoriti ostajajo isti. Nemčija^^

Anonimni pravi ...

Vsaka ti čast.
Jst Nemcev nism videl niti v četrtfinalu.
Spet so me razočaral ti kur**** Nizozemci, čeprav so zasluženo odšli na špinel domu.

Moja napved je Nemčija:Rusija, čeprav tudi pri teh kebabarjih dans nič več ne veš.

Vsekakor pa smo letos videli(vsaj po moji oceni) eno najlepših evropskih prvenstev do sedaj.

Fender

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Kir spreobrat včeraj O.o

...zanimivo finale bo =)

persson pravi ...

Nemci so vedno nevarni, pa če so v formi ali ne.
Pričakoval sem finale Portugalska : Nizozemska, nato Nemčija : Rusija in sedaj bo Nemčija : Španija. Tudi ok, samo da zmaga dober fuzbal.

Black_ICE pravi ...

Samo 15 junakov nas je bilo :D

Anonimni pravi ...

Meni pa ni všeč, da ima anketa možnost - spremeni glas :P

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Ah škoda za nemce =/
Tko slabe igre že dolg nism vidla od njih...ko vem, da znajo bolš.