ponedeljek, 9. junij 2008

Imam mačka,

ampak danes sem ponosen nanj. :)

Peter

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

In kaj je takega naredil? Ujel kako miš?

persson pravi ...

Hehe, tokrat gre za "mačka". :)

Anonimni pravi ...

mora bit pa ful dober razlog

Anonimni pravi ...

lol

Anonimni pravi ...

Razlog? "mačka" s ponosom met pa ni kar tako.

Anonimni pravi ...

dokler ni tiger še kar gre :)

Anonimni pravi ...

Danes nimam mačka----sem ponosen
;P
Fender

Anonimni pravi ...

ha ha, le kaj bi to utegnilo biti. A jokas tudi, ko si mackast :)

persson pravi ...

res je bil skor tiger pa še vedn sm ponosen nanj.
Jokam pa zelo zelo redkokdaj. Če me kdo vidi, je skoraj ekskluzivno.

Anonimni pravi ...

Kaj je vzrok ponosa? Lahko izvemo? :) Proooooosiiiim. :)

persson pravi ...

Ne še, ker sem obljubil.

Anonimni pravi ...

Ne še.... :)

Anonimni pravi ...

a bomo že zvedli, al ne, drgač nas bo razgnal od firbca!!!

persson pravi ...

Zdaj smem povedat!
Katja in Marko bosta mami in ati!!!

FULL SM VESEL. Pa prvič v življenju sem se od ganjenosti razjokal v javnosti...

Anonimni pravi ...

ooo kako kjut :)