nedelja, 1. julij 2007

Miran A.

Ravnokar se je končala dirka formule ena za veliko nagrado Francije. Tokrat sem se odločil, da ne bom pisal o tekmovalcih ali o avtomobilih pač pa o našem enkratnem in neponovljivem Miranu, ki nas že kar nekaj let razveseljuje ali žalosti (kakor koga) s svojimi bistrimi komentarji, s svojo ališčico, ki je polna vzklikov (uuuuuuuuuuuuu, uuuuuuuuuulala, iiiiiiiiiiii in danes najnovejši aaaaaaaaaaaaa) ter zgrešenih imen, tako da je včasih skoraj bolje dati glasnost na nič in izveš prej vse spremembe, razporeditve, odstope, kot tisti, ki ga vseskozi poslušajo.

Mogoče je ravno v tem čar, da se je na televiziji obdržal toliko časa in mogoče ravno zaradi njega veliko ljudi gleda formulo ena. Kaj pa vem? Jaz osebno imam zelo deljeno mnenje, včasih mi je prav simpatičen, a zadnje čase mi gre pa precejkrat zelo na živce. Če ga primerjam s hrvaškim, avstrijskim ali nemškimi komentatorji, se mi zdi vsekakor unikaten ter zanimiv, a velikokrat tudi precej slabši kot njegovi kolegi.

Danes mi je šlo na živce predvsem to, da ni bil tiho (kot je na HRT) med tiskovno konferenco in s svojim prevajanjem gledalca moti, da bi sam poslušal in razumel. Tako pa on prevede vse napol, ti pa tudi ne moreš slišati izvirnika v celoti.
Poleg tega me moti njegovo prevečkrat rumeno govoričenje, kdaj si je neka šesta ljubica od trinajstega inženirja neke ekipe, nalakirala nohte in kdaj je dobila zadnjič mestruacijo, ravno takrat pa nek tekmovalec (danes Coulthard) svoji ekipi nekaj razlaga in potem Miran reče, da žal ni slišal, seveda pa z njim tudi mi nismo nič slišali.
Žal mene ne zanima (petkrat na dirko, enkrat je dovolj), kdaj bo šel kateri inženir srat in ali si bo obrisal rit z dvoslojnim ali trislojnim papirjem, ker jaz gledam formulo ena. Če bom želel to izvedeti, si bom pa kupil Lady. In za konec še en ocvirk. Po Kimijevi zmagi so zavrteli finsko himno in za njo še italijansko. Tik ob začetku italijanske pa g. Ališič reče: "Sedaj bodo najbrž zavrteli italijansko himno". Ne me jebat, jaz sem bil pa ziher, da bo Slovenska, saj naj bi naši kupili rdeče... :)

In za konec še en nasvet za gospoda Ališiča. Ko kdo odstopi ali pa se zaleti, raje dvakrat vdihnite ter izdihnite in nato povejte, kdo je. Pa svoje rumene komentarje zmanjšajte za 30% ter za ravno toliko povečajte komentiranje tehnike, razvoja in avtomobilov. In vsi bomo zadovoljni.

Peter

8 komentarjev:

šašli pravi ...

OK no vse pohvale za tale post, se popolnoma strinjam...keep on=>

Anonimni pravi ...

Jst sm se dobesedno poškodoval na današnji dirki, ker sm z roko udaro premočn ob mizo, ko je novinar spraševal Kimija, Alešič pa še kr naklado neke tabloidne novice. Novinar je postavljal vprašanje skor slabo minuto, potem ko je Alešič končal s svojim rumenim sranjem je on prevedel vprašanje (ki se ga seveda ni čulo) v treh besedah. Ne vem kdo temu bebcu sploh pusti prevajat, če prevede "copy that" kot PONOVI TO.
Pop tv + kanal A je največje javno stranišče v Sloveniji.

Anonimni pravi ...

Jah se strinjam z tem postom! Jst redno gledam formulo 1 sam ne več na Pop TV ker je Ališič kmet! 100x bolš je gledat na HRT ker je bolj živo, pa komentarji so pametnejši!

blockbust pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

http://24ur.com/naslovnica/ekskluziv/zanimivosti/
20070624_3100634_60028324.php
(v dveh delih ker drugače ne pride vse v komentatorsko okno)

za tiste ki tega še niste vidl

drgač pa je tut men včasih zoprn, čeprav si morm priznat da si brez njega formulo težko predstavljam (zadnje čase jo gledam preko interneta na espn pa ni takega vzdušja kot ga daje ališič.. čeprav z neumesnimi izjavami :D)

Anonimni pravi ...

Eh HRT! Tam pa res zaspiš zraven no. Jaz samo med reklamami tja prešaltam. Pa še v 16:9 ne oddajajo.

Sej tiste, ki jih ališič moti, naj dajo potih al pa kir drug kanal. Ker formula, razen štarta, boxov, prehitevanj, ni kaj preveč zanimiva. Kaj pa naj bi govoril? Mogoče nonstop vrstni red, čase?

ter za ravno toliko povečajte komentiranje tehnike, razvoja in avtomobilov.

Pomoje ma on bol malo pojma o tem, zato pa včasih pride komentirat tudi Franci Jerančič, ki sicer veliko ve, ampak mi gre njegov način govorjenja precej bolj na živce kot Ališičev.

Se pa strinjam, da bi moral biti na tiskovni konferenci in medtem, ko se sliši radijska zveza, tiho.

Anonimni pravi ...

uuuuuuuuuulala

Hehe, ja to je pa njegov prav legendarni vzklik, ki me vedno nasmeji :)

Anonimni pravi ...

uuuuuuulala? ok pol bom pa še js začela gledat formulo čeprav se men to zdi samo furanje v krogih ampak če so taki komentarji pa se bom potrudla:D