sobota, 7. julij 2007

Prvi dan

Včeraj sem bil prvi dan doma. Začel se je dolgo pričakovani dopust, ki bo zame (zaenkrat) trajal samo dober teden. Razmišljal sem, kako naj izkoristim ta teden? Idej je bilo veliko, a sem se na koncu odločil, da ne bom počel nič. Bomo videli, kako se bo izteklo.

Peter

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ka pa češ delat, sam da žejn nisi pa je vse ok :D
chilli

RIA pravi ...

hehehe še sreča da sam en tedn

Anonimni pravi ...

Kak samo teden, ti maš tak nonstop počitnice... Aja, ti boš zdaj mel dopust od počitnic. :)

persson pravi ...

@chilli- res je, sam si včasih od nedela bolj zmatran, mkot od dela.

@ria- ja

@m7- Ti že veš, če bi bil 100% kdo si, bi te poslal nekam. Počitnice imajo otroci, mi pa imamo dopust, tako kot vsak drud delavec. Še to: jaz si ne morem vzeti dopusta kadarkoli, ampak samo takrat, ko mi ga predpišejo pa še to je ponavadi v največji sezoni, ko je vse drago in ko ni tako fajn potovati in uživati.

Anonimni pravi ...

lolz m7 x))

emm kook nič? pospravlat mal, mal na bazen pa bo tedn okrog :D

gdč.xy

Anonimni pravi ...

tenissssssssssssss

=)

=)

=)

Anonimni pravi ...

Teste za kemijo za o7/o8 sestavlat ... :) :)

BQ

Anonimni pravi ...

Mal pejte ICE iskat ;)

Stasa pravi ...

Možgane na OFF pa uživat 100/h. Pa kolege povabit kam, al dmov al na kak fajni kraj, da se ga malo zafešta. Skratka pozabit na skrbi in probleme, če se le da in uživat življenje in dopust z veliko žlico.