sreda, 25. julij 2007

51,04 €

Danes sem plačal mobitelov račun in se precej zamislil nad svojimi navadami in razvadami. Večino sem kriv sam, del krivde pa pripisujem še vedno napol državnemu in do pred kratkim monopolistu na področju mobilne telefonije v Sloveniji.
Žal pa se ta ogromna firma še vedno obnaša, kot bi bila edina. Vse bolj rastoča konkurenca jo ni nič streznila in napočil je čas, da kakšen T-Mobile kupi naš Mobitel (<---KLIKNI) in pomeče te napol sposobne in samo za svoje žepe skrbeče vodstvene delavce odpusti in jih vrže na cesto.

V čem je problem, boste vprašali? Problem je v tem, da je 3/4 (pametnih) ljudi, ki jih imam v imeniku šlo k Simobilu in sedaj plačujem od 15-30 € višji račun. Še bolj skrb zbujajoče pa je, da se na Mobitelu ne zavedajo, da jih konkurenca hitreje dohiteva, kot si sami upajo priznati. Samo vprašanje časa je, kdaj bom tudi sam stopil v Simobilov center in kupil aparat ter sklenil naročnino, saj me na Mobitel ne veže čisto nič več, razen 51,04 € (ta mesec) mesečnega računa, od katerega je 31,4 € pogovorov izven njihovega omrežja.

Nič ne bo pomagalo, a napisal sem, kar mi je ležalo na duši.

Peter

14 komentarjev:

aly pravi ...

Na Simobil grejo samo mone! Simobil je svetlobna leta za Mobitelom. To mi je pred časom zagotovil obiskovalec izobraževalnih seminarjev obeh operaterjev (sklepanje naročniških pogodb). Potem sem bil še sam na okrogli mizi Simobil vs. Mobitel, kjer so predstavniki Mobitela pojedli Simobilovce. Tako v retoriki, poznavanju področja in preprosti kmečki pameti. Z zanimivimi argumenti (številkami) so pokazali, da tisti, ki sovražijo Mobitel (jih ni tako veliko), ga sovražijo iz preprostega razloga - ker so še napumpani z idejo, da je Mobitel monopolist in kot tak je zloben. Kar se pa cen tiče, sem pa že malce pozabil, ampak v bistvu se je šlo zato, da je Simobil zlobiral pri ne vem kateremu EU regulatorju cen, da je Mobitelu preprečil nižanje cen (češ da bi šlo za nekakšen dumping). Za drage klice iz Simobila v Mobitel je torej kriv Simobil oz. evropski velikan Vodafone. Seveda, kaj bi, če bi izgubili še to prednost, sploh še potegnilo k zelenim "pametne" uporabnike rdečih? Mogoče mehki in topli copati za božič.

Ne vem, od kod tebi podatki, kako nesposobni so vodstveni delavci Mobitela in da ne vedo, kaj se na trgu dogaja. In konkurenca jih sploh ne dohiteva. Kriza je nastala zgolj v segmentu mladih, česar pa niti Mobitel ni mogel prezreti - in je uvedel Itak paket. Prenosi številk so bili sicer mizerno majhni (nekaj več kot tisoč od milijona+ uporabnikov), tako da prebežnikov ni veliko. Ironično je bil pretok k Mobitelu po takratnih podatkih večji (seveda ne zgolj na račun zelenih, ampak tudi ostalih malih operaterjev), čemur zeleni sploh niso ugovarjali.

Seveda, če te je 3/4 ljudi zajebal, da jih dražje kličeš in si si zračunal, da bo s Simobila ceneje, go for it. Jaz vem, da se meni niti s finančnega vidika ne splača.

Anonimni pravi ...

Se strinjam z aly.
Xy

Anonimni pravi ...

Aja pa da ne pozabmo omenit da Mobitel podpira UMTS (ze lep cas), Simobil pa ne ...
Sicer pa ne vem, 51€ za redno zaposlenega cloveka niti ni tako veliko ... Sama sem dijakinja (edini vir prihodkov sta starsa) in imam cca 40€/mesec ...
No, pa se bom se jaz zamislila ;) :)

BQ

persson pravi ...

@aly- se delno strinjam. Glede dumpinga dvomim v resnico, je pa res, da sam poznam nekaj ljudi, ki delajo pri enem in drugem operaterju in mobitelovci tudi sami niso več navdušeni nad njim. Simobil pa je tudi svojega denarja vreden. Ima skoraj popolno pokritost, ker ima oddajnike nastavljene na full, a ko se želiš menit pa nastopijo problemi, saj se navadni gsmi težko "priklopijo" na precej oddaljen oddajnik in zato so problemi z omrežjem tu.
Če bi želel it k Simobilu, bi tako že šel, saj že 1 leto nimam več aneksa, a sem trenutno presodil, da je tako kot je še vedno bolje, kljub kratkotrajni jezi, ko pride račun.
Res pa je, da tudi na Mobitelu ni več, kot je bilo in da se stvari spreminjajo na slabše. To pa zaradi nekaterih slabih potez njegovih menedžerjev, ali pa prefinjene politike pred prodajo kakšnemu tujemu velikanu, ki bo lažje pariral Vodafonu...

@BQ- sej se da preživeti, kjub 50 € za račun. :)

Anonimni pravi ...

Jaz sem šel k simobilu, pa ko mi pogodba poteče grem takoj nazaj na mobitel. Res da mam sedaj za ene 15-30 eur nižji račun, vendar so moji živci več vredni, ki jih trošim ob vsakokratni izgubi signala sred lj ali kje drugje. Je.... simobil!

marko

Anonimni pravi ...

Za 12 starih jurckov se piz*** pero? Glede na to koliko si ti na telefonu sploh ni velik. Trenutno se Simobil glede na to kar lahko ponudi v primerjavi z Mobitelom sploh ne more primerjat.
S tem postom se mi zdi da samo iščeš nekako našo potrditev za tvojo željo ala:"Pametno!! pojdi" brez da bi dal kakšne trše argumente :)
Naštej mi (si) prednosti simobila pred mobitelom ter prednosti mobitela pred simobilom, da vidimo kaj je v resnici boljše (lahko vsi sodelujemo da bo podatkov čim več, ker vsi vseh bolj tezko poznamo)

persson pravi ...

@marko- ok dober argument!

@dr. Muc- saj vem, da zgleda patetično za nekaj evrov, ker mi jih sploh ni problema dat. Zamolčal sem vam še to, da doma nimam doberga singnala od Simobila. Evo še en minus...

Anonimni pravi ...

Jst edini plus v simobilu vidim cenejsi pogovori v njihovem omrezju ter v druga omrezja. Mobitel pa ima nato veliko boljso pokritost, omrezje 3 in 3.5 generacije (3mbit povezave), 15sekundno obracunavanje pogovorov. Edino kar nism ziher je ce mobitel dovoli internetno telefonijo, vodafon jo mislim da ne, za mobitel pa se ne vem, kjer se takorekoc pogovarjas zastonj, seveda je bo pa za to potrebn kak nov drazji pametni telefon

Anonimni pravi ...

Aja pa Pero, mal se poglej kdaj kolko govoris, ker mobitel ma sedaj moznost doplacila vsak mesec k narocnini 5,99evra in se od ponedelka do petka od 19.00-7.00, ter cele vikende in praznike menis zastonj!! To je 108 ur od 168ur v tednu zastonj! Kar je noro, in potem so tu se prazniki. Zelo dobra ponudba mobitela. Aja pa to velja za klice v omrezja mobitel, debitel in izimobil.

Stasa pravi ...

Tudi sama sem vrgla precej denarja tako rekoč skozi okno zaradi mobitela. Ampak sedaj sem pričela z bolj poceni varjanto. Zapravim 5 do 10€- redko kdaj na mesec. Pošelm sms, kdaj imaš čas za kavo, da se vsedemo in pomenimo, pa gre tistih sedem centov, pa raje doma skuham kavo in morda naredim še kako pecivo, pa se lahko pogovarjamo ure in ure pa nas ne stane veliko. Mogoče se sliši malo samovšečno, ampak glede na to da sem dijakinja, in nimam rednih dohodkov, si enostavno velikih stroškov s telefonom ne morem privoščiti. Pa tudi raje imam ,da komuniciram z ljudmi v živo.

Anonimni pravi ...

UMTS? Je kr prakticna zadeva to, sam poanta je, da ma malo ljudi UMTS telefone ... SIcer pa je zastonj :) Yaaaaaaaaay ;)PAc plus mobitela ...
Heh, no salo na stran, pa tudi nov drazji telefon? Ni mus, jaz imam super telefon, pa niti drag ni bil (sam mors sklenit narocnino za 2 leti) :)
Konc koncev, tak k sm rekla, sm dijakinja pa dam 40€ na mesec za telefon - absolutno prevec! Ampak kaj cem, vsak ima svoje zasvojenosti ;) ;)

BQ

Anonimni pravi ...

BQ: drazji telefon za internetno telefonijo sm mislo, ne za umts, tisti so pocen

Anonimni pravi ...

@ dr. muc
se pardoniram ;)

BQ

Anonimni pravi ...

Dejstvo je, da ovce ostajajo na mobitelu - Stari ljudje in tisti, ki jim ni mar ali je račun na koncu meseca pol manjši. Sam sem imel pri mobitelu cca 100€ računa vsak mesec. Sedaj pri simobilu varira med 60 in 75€ (max).
Naj bojo še tako pametni pa razturavao na okroglih mizah - komu je mar zato???, to meni nič ne pomaga, če sem jim pa vsako leto več kot četrt miljona bivših zdeval
Hvala lepa za tako napredost :S

Grem pa raje na počitnice! Take ene dodatne :D