sreda, 18. julij 2007

Jeza #3

Jezen sem nase!!!

Žal mi je za tiste, ki ne razumejo, da sem takšen kot sem, a se še vedno trudijo z mano. Tudi sam bi rad spremenil kakšno svojo lastnost, a ne znam.

Peter

4 komentarji:

Stasa pravi ...

Smem vprašat čemu ste jezni sami nase? Pridejo pa taki dnevi, ko je vsak izmed nas jezen sam nase. V takih trenutkih mi pomaga Neisha: Le kaj se skriva pod obleko tega mesta in verz: le en namig in veš da hitro bo za tabo, kar se je izjalovilo zadnje dni... Drugače pa globok udih pa glavo pokonci!

Anonimni pravi ...

A se se ga nasekal pa vse okol sebe pokozlal :) hehe :) lol :) hec ;)

Anonimni pravi ...

Počasi bo šlo. Iz danes na ju3 nisem še jaz ničesar spremenil kej extra na boljše. Majhne cilje si postavite, jih poskusite doseči, in kaj kmalu so rezultati lahko vidni.

persson pravi ...

Čemu? težko razložit...