nedelja, 29. julij 2007

Predrta guma

Vsem, ki ste najprej pomislili, da bomo zibali (glede na moja leta bi bilo morda že zadnji čas), že v uvodu sporočam, da gre za avtomobilsko gumo.

Včeraj sem se pripeljal v Sveti Lovrenc ter izstopil iz avta. Še sedaj se sprašujem, zakaj sem ravno včeraj šel slučajno pogledati levo sprednjo gumo in v njej našel zarit vijak. Z Markotom sva ga najprej poskušala zruvat, saj sva menila, da ni tako dolg, a je začelo izza njega pihati. Potem sva bistra fanta zabila šrauf nazaj v gumo in avto odpeljala k vulkanizerju, ki je z nekimi injekcijami in lepilom gumo zatesnil, brez da bi jo bilo treba sneti. Nato je še z olfa nožem odrezan del, ki je gledal iz gume in to je bilo to. Plačal sem skoraj 7 €, a kar je traba, je pač treba.

To je bil moj prvi "gumidefekt", odkar vozim. Če bi se slučajno kdaj zgodil on drugi "gumidefekt", bi bile posledice prijetnejše, glasnejše, dražje in morda (morda zato, ker bi bil očka jaz) lepše.

Peter

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Sem pred časom dal za rabljeno kolikor toliko dobro gumo in montažo po 10€ na kos, tako da je bila cena za to kar visoka...