ponedeljek, 30. julij 2007

Nova igračka

Pred tremi dnevi sem menjal mobilni telefon. Mojega 3 leta starega Siemensa CX65 (R.I.P), ki mu čisto nič ni manjkalo, le baterija je trajala samo še slab dan, je zamenjal sodobni UMTS aparat Sony Ericsson W850i.
Trenutno še ne poznam vseh funkcij in zato vam kaj več o njem ne znam povedati. O njegovi kvaliteti in uporabnosti bom sodil čez nekaj mesecev, upam pa, da mi bo služil vsaj tako dobro kot mi je dosedanji.

Za primerjavo vam dajem sliki obeh telefonov.
Stari dobri Siemens...


...in novi (še boljši) Sony Ericsson.


Aja pa še to. Po daljšem premisleku sem se odločil ostati pri Mobitelu, kljub temu, da sem imel pred par dnevi manjši preblisk. ITAK

Peter

4 komentarji:

šašli pravi ...

Dobra izbira => iz lastne izkušnje ti lahko povem da, ko ti pade v 200 litrov srebrne barve in ga potem cel dan drgneš nekak še vedno dela in to brezhibno! =>

Anonimni pravi ...

Fukiš telefon ni kej. Jaz sem s svojim (podobnim) zelo zadovoljen. Dobra izbira!

Anonimni pravi ...

Jest mam pa en star cegu pa dok zadeva ne crkne ga ne dam stran... :) Kličem še lahko, smse lahko pišem normalno... Več ne rabim.

Unknown pravi ...

sexy fon, sam svoje nokie n95 ne zamenjam