ponedeljek, 30. julij 2007

Najboljši sosed?

Prejle sem na internetu našel novico, ki se pojavlja v različnih medijih. Na Hrvaškem so pretepli enega izmed mojih učencev in zato sem se odločil, da bom objavil te novice.
Prva obširnejša novica je v hrvaščini, druga na 24ur in tretja na rtvslo.

Težko komentiram, zakaj, kako, čemu se je to zgodilo, vem pa, da smo tudi mi imeli en "kratek stik" z enim mladim Hrvatom pa nismo nikogar nadlegovali, motili, kaj šele ogovarjali.

Res je, da se fantje zaradi deklet večkrat zravsajo, če pa je tu še nacionalni prizvok in hrvaško-slovenski pregovorno dobri odnosi, bi se o tem dalo pisati na široko in dolgo... O tem se bom razpisal raje kdaj drugič.

Blaž, čimprej se pozdravi!

Peter

7 komentarjev:

RIA pravi ...

groza, jst tud želim hitro in kolikor se da prijetno okrevanje

Anonimni pravi ...

A kdo sploh pozna primer da je Hrvaški turist mel probleme kdaj v Sloveniji? Jst ne pomnem niti enga. S hrvati ne gre ne zlepa ne z grda. Zato pa dajmo grdo, bomo vsaj mal uzival. Veto vložit proti vstopu Hrvaške v unijo, postavt šengen, pa eno vlko tablo na meji: "ZAPUŠČATE EU!"

RIA pravi ...

sorri jst nism za to :\

persson pravi ...

Ja Hrvati se še morajo veliko naučiti, predno jih sprejmemo v EU. :)

Sicer s(m)o pa tudi Slovenci vredni svojega denarja.

Anonimni pravi ...

poklat prasice

Anonimni pravi ...

Upajmo, da bo z Blažem vse ok ;)

BQ

Anonimni pravi ...

Mah mi smo se letos s Hrvati skp nasekal pa smo se prov fajn mel.