petek, 27. julij 2007

Je res?

Začelo se je
kot si si zaželela,
šla sva do obzorja,
ki si mi ga pokazala,
končala sva na plaži in
plavala v toplem morju,
katerega si mi ogrela.

Zbudila si v meni nekaj,
kar še nikoli nisem čutil,
upam,
da bo trajalo večno
upam,
da končalo se bo srečno.

Ko dvomil sem vase,
si mi dala še več poguma,
kot sem ga kdajkoli imel,
rekla si mi tri besede,
ki so v meni vzbudile ekstazo.

Noč je postala dan,
slano je bilo sladko
žalost je bila veselje,
laž je postala resnica.

Še vedno slišim tvoje besede,
tvoja ljubezen je postala moja,
nikoli si ne bi mislil,
kako lahko sem srečen,
želim, da bi ta trenutek bil zame večen.

Vračam te tvoje besede
verjamem,
da jih slišiš.

Rad te imam!


Peter

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

pero...pa ne da si šel včeraj na morje...??? če,...si car...BRAVO!

Anonimni pravi ...

uuuu..kera lepa pesmica, bravo perci
prof. k

Anonimni pravi ...

Znova so me tlačile more.
Prebudil sem se v potu in
srh me je še vedno objemal s hladnimi rokami.

So bile res sanje ali pa se bog ponoči igral je z mojimi možgani?!

Bilo je tako resnično,
a tako nagnusno in absurdno,
da že sam spomin na sen,
zarije nož v mojo dušo.

Stala si tam......ob njemu....
vsa njegova in vsa voljna.
On te je objemal okoli vratu in se dotikal tvojih ustnic - tvojega bistva- TEBE!

Samo zanj si se oblekla v RDEČE!!
V barvo, ki veš da me ubija.
Ne prosim , ne
NE, V RDEČE!!!!!!!

Ko se vajine ustnice znova dotaknejo,
ko je iztrgan iz mene še zadnji košček človeškosti,
se zbudim.
Zatiram podobe in slike v katerih se dušim.

Vstanem,
stečem po stopnicah.
Srce razbija ko prižgem luč
in s tresočimi rokami odprem hladilnik.

Po agoniji nastopi evforija,
predvsem pa trenutek olajšanja,
KER,
Še vedno si samo moja - ti zelena flaška pirovska!

Fender

persson pravi ...

@Fender- dobra poezija. Poskušaj prodati laščanom pa boš postal bogat.
Čeprav tudi v rdeče oblečena ni slaba. :)

RIA pravi ...

uhhh ..... ta ljubezen ;)

persson pravi ...

@Fender- a lahko objavim pesem na prvih straneh bloga? Lahko si gostujoči umetnik na mojemm blogu