sobota, 30. junij 2007

Potegnjen vanjo

Nisem nevem kakšen ljubitelj leposlovnih knjig in preberem vsake toliko časa kakšno, toda tale zadnja me je dobesedno potegnila vase. Bilo je podobno kot bi gledal kakšen napet film in zato sem jo prebral takorekoč v enem dnevu.
Gre za skoraj 500 strani dolgo uspešnico Dana Browna Angeli in demoni.
Že pred časom sem od mnogih ljudi poslušal, da se jo splača prebrati in povem vam, da je to res. Napisana je tako, da jo zelo težko odložiš in komaj čakaš, kdaj boš nadaljeval branje. Nekaj podobnega se mi je dogajalo pri seriji Prison break. :)
Pa vendar mi konec v knjigi ni bil nevem kako všeč. Kaj hočemo, okusi so različni.

Peter

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Lol pero, vsake toliko časa? Kdaj si pa nazadnje leposlovno knjigo pred tto prebral :))

RIA pravi ...

huuuh, js že tud zlo dolg nisem prebrala knjige po svoji želji, a grem zdaj ta teden mal u knižnco pogledat ;)

Anonimni pravi ...

Glede konca Angelov in demonov... Res je čudn. Nekako se vleče... v nasprotju je s prvim, večjim delom knjige.

Angeli in demoni so mi bili še vseeno privlačno branje, a določene reči so pa tu že preveč privlečene za lase.

Že DaVincijeva šifra... no treba jo je blo jemat z veliko rezerve.

persson pravi ...

@dr. Muc-ja že dolgo je tega. Če sem čisto natančen lani poleti. A od sedaj bo drugače. Redno pa berem strokovne knjige.

@ria- le hitro

@anonimni- konec se preveč vleče. Sicer je pa tudi Angele in demone treba jemati z veliko rezerve. Gre le za fikcijo, podobno kot pri šifri. Pa podpisal/a bi se lahko, a ne?

Anonimni pravi ...

Tudi jaz sem jo prebral. Bila mi je noro zanimiva in kot ti sem jo prebral v eni sapi. Skrivnostnost in način pripovedovanja te vlečeta vanjo. Preberi si še Ledeno prevaro, če je še nisi. Tudi zanimiva knjiga.
Glede Prison Breaka - nisi edini :)

Anonimni pravi ...

mene vsaka kniga (tut domače branje po neki časa) potegne vase x)

gdč.xy

persson pravi ...

Jaz sem sicer v srednji šoli večino domačega branja prebral, ampak ne spomnem se, da bi me katera potennila vase. zanimiva mi je bila le stara grška literatura pa kakšen Deseti brat. Ostalo pa prebereš, zato ker moraš.

Anonimni pravi ...

Za domače branje so pr nas ble zanimive knjige do 5. razreda, pol pa čedalj bolj glupe :D

chilli

Stasa pravi ...

Lepo je slišati, da še ljudje radi berejo. Zadnje čase se veliko sliši, da mladi ne berejo več toliko kot so včasih. Ja jaz sem pa potopljena sedaj v strokovno čtivo :) (beri knjige za matematiko). Že en mesec nism šla stran od njih tako, da sm precej potopljena vanje. Ko pa to poglavje zaključim si bom pa ogledala še kakšno knjigo o kemiji.
Drugače pa tudi dopust je odličen čas, da se vzame kakšna knjiga v roke. Nazadnje sm prebrala Camus- Tujec. kr dobra knjiga, pa seveda za domače branje. Takoj ko mi bo pa čas dopuščal pa pičim v knjižnjico še po kako leposlovno bukvico. ;)

Anonimni pravi ...

@ persson: men je tut zlo okai deseti brat...čist notr sm padla tut pr visoški kroniki pa še kakšni knjigi:)

gdč.xy

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Angels and Demons je res dobra knjiga. Sicer ne vem, kakšna je v slovenščini, ker če je le možno, berem v ang (nekateri slovenski prevodi so obupni).

Anonimni pravi ...

Baje sledi sedaj še film Angels & Demons; verjetno bo spet slabši kot knjiga, a pustimo se presenetiti...

persson pravi ...

Knjige so vedno boljše od filmov, a filme je prijetneje pogledat.