sreda, 11. april 2007

Voda

Danes smo se v službi pogovarjali o zdravi prehrani in zdravem življenju. V bistvu je res, da ljudje sami sebi pljuvamo v obraz s tem, ko nam je vseeno, kaj damo v usta.
O hrani in pijači bi se dalo pisati še in še, zato se bom trenutno omejil samo na vodo.

Veseli smo lahko, da živimo v državi, v kateri imamo povsod na pipi pitno vodo. Res je, da kvaliteta od mesta do mesta niha, ampak generalno gledano je povsod pitna. S tem se ne more pohvaliti veliko držav in s tem se ne morejo hvaliti niti nekatere države EU z zelo visokim standardom.

Zdajle vam vaši možgani že zastavljajo vprašanje, kaj sem sploh hotel povedati z zgornjim odstavkom. Nisem hotel, da smo hvaležni državi ali komurkoli za to kar imamo, želel sem nas samo spodbuditi k razmišljanju, zakaj kupujemo ustekleničeno (bolje rečeno "oplasteničeno") vodo?
A nismo nori?
Zakaj nekateri dan za dnem dajejo delček svojega denarja za liter navadne vode? A se nihče ne zaveda, da nam prodajajo naše lastno imetje oziroma, da lahko enako kvalitetno vodo natočimo doma na pipi in to skoraj zastonj. Ne, najbrž nismo pogruntali pa še dolgo ne bomo.
Še na nekaj bi želel opozoriti: voda, ki stoji v plastenkah bogvekoliko časa je postana voda, če si pa doma natočimo vodo v kozarec pa nam je grozno, če jo spijemo čez pol ure, ko ni več sveža.

Kdo izmed vas bo rekel, da pišem bedarije. Že vnaprej odgovarjam: "Niso bedarije, opozoril sem le na dejanja bedakov."

Zamislimo se in poskušajmo privarčevati kakšen evro tudi na tak način in pijmo zdravo vodo iz domače pipe, dokler jo še imamo.
Torej, kupite vodo redkeje, potem si jo pa vsaj nekaj dni natakajte v isto plastenko/steklenico. Nekaj pozitivnega boste naaredili zase in tudi za naravo, ki bo manj obremenjena z odpadnimi plastenkami.

Peter

10 komentarjev:

Gregor Doler pravi ...

OK, sej nič ne rečem, res je da je ponekod kupovanje vode res bedarija. Pri nas doma recimo nikoli ne kupimo ustekleničene vode(no, mogoče kdaj kakšno z okusom - pa še to samo zaradi raznolikosti kemikalij, itd.).
V mestih(npr. pri nas v LJ) pa ima voda iz pipe(prav danes se mi je to pripetilo) včasih tak luštn okus po svinčenih ceveh z rahlim priokusom klora...
Drugače je pa res - na podeželju(kjer seveda podtalnica ni zastrupljena s homemade(wink) gnojilom in ostalimi umetnimi spojinami...) še zaenkrat ni potrebe po ustekleničeni vodi.

Pa saj verjetno se na podeželju kupuje voda predvsem za kakšne izlete, itd. kjer se rabi predvsem plastenka... V mestih pa pač kopujejo za vsakodnevno uporabo...

Anonimni pravi ...

bolj pametno kot kupovanje vode je v mestih namestitev filtra, ki ti jo prečisti - enkratna investicija, ki je mnogo manj škodljiva do okolja kot kupovanje plastenk

Anonimni pravi ...

Jaz nikoli ne kupujem vode, ne doma, ne tukaj v LJ, vedno jo pijem iz pipe. Mogoče včasih kupim ZaLife - voda z okusom japke al pa oazo. Pa še to samo včasih. Edino za na izlete, sam tisto pa raje pir :D

Anonimni pravi ...

To tut js poskušam ljudem dopovedat, da je brezveze kupovat. Js jo kupim 1× na tri tedne, da si mam kam domačo natočit :)

Anonimni pravi ...

se strinjam z petrom. jaz doma natočim vodo v plastenko.... pr nam imamo čisto in dobro vodo, mogoče je v mestu slabše nevem...

Anonimni pravi ...

Tud jaz vodo redko kupim mogoče 1x na dva meseca ali pa še to ne. Doma imamo super vodo, tako da sok redko kdaj uporabljamo, v upoštev še pridejo samo čaji :))

Anonimni pravi ...

hm...men pa ni trebba kupvat vode...ker je nažalost,vem..res nažalost ne pijem. V moji navadi je kupiti sok v tetrapaku(če ne mi ga pa mami kupi) ker vode enostavno..ne maram:S

Anonimni pravi ...

Se popolnoma strinjam s tabo Peter.
Res ne vem zakaj ljudje kupujejo vodo, ko pa za isto ceno dobijo pivo (LAŠKI PIR), ki pa ga še dolgo ne bomo mogli točiti iz pipe.
:(
ZATO MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE NAGOVARJA:
LJUDJE PIJTE PIVO, DA BO ŽIVLJENJE BOLJ ZANIMIVO, čeprav bo šlo hitreje mimo!!!

persson pravi ...

Me veseli, da me podpirate pri ideji.
Fender: :) :) zrihti mi pipo.

RIA pravi ...

Men je kr vredu da laškega ne mormo točit iz pipe, newem zakaj sam mi je čist zanič ;)