petek, 13. april 2007

Jeza #2

Danes sem malo nataknjen, ker menim, da imam marsikaj prav, a me nihče ne posluša.
Jezen sem predvsem nase, ker sem včasih preveč načelen in vse kar mi leži na duši povem, a drugi tega velikokrat ne razumejo.

Upam, da bo jutri bolje!

Peter

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

I knew it.

Anonimni pravi ...

Pride pa mine :))

Stasa pravi ...

Jah petek 13 tudi moj dan ni bil. Od jutra pa do večera mi je šlo brez pretiravanja vse narobe. Pa jezna sem bila na sebe in cel svet. Čeprav se strinjam z izjavo: Pride pa mine, sam rabi svoj čas, da mine :)

Anonimni pravi ...

enak občutek mam vlkrat. In za take priložnosti je fino najdet nekaj, da takšno razpoloženje vsaj malce umiri, če že ne povsem odpravi. Zatečite s k hobijem. Na svoji koži sm ugotovu da koristi v takih situacijah.

Stasa pravi ...

Meni pomaga, če pokličem kakšno prijateljico ali prijatelja, ki že dolgo nismo imeli stikov pa povabin na kavo, pa me jeza potem kar hitro mine, ko jih zopet vidim po dolgem času. :) Zato, frendi so zakon!!!

Anonimni pravi ...

Men se pa zdi da zelo pomaga tek pri tem, vsaj men.

Anonimni pravi ...

odkar gledate prison break al kwa je tist, nimate cajta pisat blog ggrr

Anonimni pravi ...

Ležanje in poslušanje glasbe je zame najboljše zdravilo!

Anonimni pravi ...

Enako kot ria priporočam tek. In nism nek na polno športn tip, ampak pomaga mi pa. :D

Anonimni pravi ...

kar vztrajaj pri načelnosti - te popolnoma podpiram, čeprav je tega dandanes vedno manj...