sreda, 18. april 2007

Mlaj

Konec prejšnjega tedna me je nekaj prijelo in me še danes drži po malem, čeprav je veliko bolje.
Razmišljal sem, če je zato kriva prazna luna oziroma mlaj ali pa je zgolj slučajno. V ponedeljek sem bil zopet nataknjen kot kakšen ranjen pes, v torek je malo popustilo, danes pa me je menda zdelalo vreme, saj sem se pogovarjal z več ljudmi in vsi so nekako rekli, da je težek dan.
Prejle se je vlilo in napetost je popustila. Torej je res nekaj v vremenu. Nevem, če to pomeni, da se staram ali pa je tudi to zgolj slučaj?
Po duši sem optimist in verjamem, da je bil danes zadnji "tečen" dan in sedaj je končno že čas, da posije sonček. :)

Peter

9 komentarjev:

RIA pravi ...

Vsekakor je dolgo držalo, tudi jaz sem optimistka pa me jeza oz. razočaranje (negativna čustva) drži največ kakšne 3-4 ure, ponavadi se sprostim že po nekaj minutah :))

Anonimni pravi ...

hm...mene je dans fuul glava bolela k je blo tk "napeto" vreme...prou dol je vlekl..zej je supr
ja v pondelk smo pa opazl ja da je blo hudo lol^^

gdč.xy

Dejan pravi ...

ma treba se držat pokonci: sicer za mene velja, če me zjutri ne obsije sonce mi dan ni všeč..Pač čudak..Lepo vreme=SUPER DAN!!

Anonimni pravi ...

Mora bit kak slab dan, da vemo da so dobri dnevi super dobri dnevi :)

Anonimni pravi ...

Kok lahk ti še sploh žviš... Če ni mlaj, je polna luna, če ni polna luna je pol lune, če ni noč je oblačn dan, al dežuje, vroč ko prasica... ka more sploh bit da bos vredu? :D

Anonimni pravi ...

Na čik pejt.

Anonimni pravi ...

če ni sončka si ga moraš sam nardit ;-)

Stasa pravi ...

Zadnje čase sem tudi jaz velikokrat napeta in slabe volje. Hvla Bogu je pa okrog mene veliko ljudi, ki me spravlja v smeh na tisoč in en način, tako da me jeza ne drži več kot 2-3 ure. Se pa spominjam besed moje mrzle tete: Si zdrava? Živiš normalno? Lahko delaš? 3x je odgovor seveda da. Potem pa reče: Ne jamraj, užij življenje z veliko žlico in živi kot da je vsak dan tvoj zadnji. Jah morem priznati, da ima prav. :) Zato verjemi v čudeže smehljaja :)

persson pravi ...

Ja treba je najt en razlog, če si tečn brez razloga je čudno. :)