petek, 6. april 2007

Oda

Malo prehitro sem vstal in seveda pristal na internetu. Med drugim sem našel tole zanimivo odo, ki me je že navsezgodaj zjutraj ponovno nasmejala... :):)

ODA JUVEKU

Juvo naš debel

je danes ves vesel!

Dobil je nove hlače,

od vesela po razredu skače.

Bluzi o fenolih in alkoholih,

jst pa pisem tale stih. :)


by T0RN4D0


Peter

10 komentarjev:

Tomaz pravi ...

tistmu ki je to napisu mi stisn ukor :)

Anonimni pravi ...

Ups - to sm jest napisu, sam da sem ponovno bil prijavljen v blogspot.

Anonimni pravi ...

Tist k je tole napisu bi si že zdavnaj zaslužu vsaj 37 ukorov. Pa ga mnde pero ne upa stisnt:D

persson pravi ...

Res je, da bi si ta človek marsikdaj prislužil kakšen ukor, ampak jaz mu ga tak in tak ne morem dati, saj vemo komu lahko kdo izda ukor.

Ta pesem se mi zdi pa duhovita pa čeprav se norčuje iz mene.

Anonimni pravi ...

Hehe...

šašli pravi ...

JA to je naš kolega, prijatelj... Svaka mu čast...
Lepa pesmca je, sam ne je preveč osebno jemat! =>

Dean Matjašič pravi ...

Prvi verz se spreminja, saj ga je vse manj skupaj.

Anonimni pravi ...

Juvo naš debel

je vedno ves vesel! :)

Anonimni pravi ...

Tornado je kul...kr naj ostane tak kt je xD

gdč.xy

Anonimni pravi ...

haha:)
kje pa so ostale pesmice, še o brečkotovi pa to??? :) :D