torek, 10. april 2007

Hitrejši kot 911





Pa smo ga dočakali!!!

V nemškem Autobildu sem našel prispevek o nečem novem...
Čeprav nimam dovolj denarja, ga je vseeno lepo pogledati. Takoj sem se začel sliniti. Rečem si: dobro bi se bilo peljati z njim, še bolje bi ga bilo imeti.

Zagledam višnjevo rdečega lepotca, po barvi podobnega sočnim ženskim ustnicam. Pod pokrovom se skriva 4-litrski osemvaljnik, z rezgetajočimi 420-imi konji, ki poženejo kri po žilah in dosežejo 100 km/h v pičlih 4,8 sekundah. To je celo hitreje od legendarnega Porscheja 911.
Obdarjen je z najnovejšo tehnologijo, ki vam omogoča varno, športno in adrenalinsko vožnjo.

Če še sedaj niste ugotovili o čem govorim, je bolje, da se ne označujete za poznavalca avtomobilov. :)

Pišem o novem BMW M3.


P.S. Še to: zbiram donacije, da vas bom lahko mogoče nekoč popeljal kakšen krog... :)

Peter

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Dlake so se mi pokonci postavile med branjem vašga opisa tegale žrebca! Yammy.

Anonimni pravi ...

Fak ej! Pa še tak je lep!

Aja pa dajte raj men donirat, ker s personovimi obljubami pomoje ne bo nič. Manjka mi samo še 66250€ (pa še ene 10k € za bencin).

Anonimni pravi ...

Tu se honda še zdaleč ne more primerjat!

persson pravi ...

muha in blackICE: ja meni je tud zakon.

anonimni: A sem slučajno kje v članku primerjal? Ne moreš primerjati dveh tako različnih stvari, npr. goveje juhe s pudingom, čeprav sta obe jedi, je ena juha ena pa poobedek.

DJG pravi ...

Hja... Glede donacij... sta pa optimista :D

Anonimni pravi ...

Jaz doniram 10 centov! :)

Kam pa lahko dam ta denar? lol

Anonimni pravi ...

ko bojo pa pr hondi kej takšnega nardil ...... pol pa kapo dol

Anonimni pravi ...

helow ne morem da ne bi..
veš peter nikakor mi ni sklikalo...
vozil si peugeota, zdaj hondo..tvoj nahrbtnik je (bil) pa od BMW! hm...protislovje ali samo želja...
??

persson pravi ...

banaana: nepredvidljivost!

Anonimni pravi ...

nepredvidljivost??

ali ljudje in njihovi okusi se spreminjajo?

p.s. kdaj bo pa članek od kupe kabrio 3 s trdo pomično?

persson pravi ...

ja malo se spreminjajo okusi. za BMWja nimam dovolj denarja, za Hondo sem napraskal.

Peugeot pa je bil čisto slučajno. V bistvu, avto je potrošni material.

Članka ne bo (še). :)