sobota, 28. april 2007

Praznovanje abrahama

Odkar se nisem javil, se je zgodilo kar precej zanimivega. Opisal bom le četrtkovo praznovanje abrahama. Praznovala je naša ljuba sorodnica Marija in na fešto povabila kar precej ljudi.
Tisti, v katerih se pretaka bolj meščanska kri, si boste težko predstavljali takšen domač način fešte. Gre za hranjenje z različnimi okusnimi dobrotami, pitje različnih, predvsem alkoholnih pijač, za izjeme so imeli tudi non-alko pripravke.
Vse skupaj je začinjeno s pristno slovensko harmoniko ter klarinetom ter posuto z milijon in pol različnimi, predvsem sexualno obarvanimi, šalami, skeči in igrami.
Trajanje od 19ih pa tja do zgodnjih jutranjih ur.

Če še niste okusili takega načina zabave, vam globoko priporočam, da to kdaj naredite. Če ne drugače, se sami povabite na kakšno domačo fešto in videli boste, da vam nikakor ne bo žal.

Aja, da ne pozabim, tule sporočam vse najboljše Mariji, Markotu ter Katji za rojstne dneve, saj je bila zabava nekako posvečena vsem, čeprav okrogli jubilej ima pač majhno prednost.

Slik pa zaradi mlajših bralcev ne bom objavljal, saj bi lahko obnašanje nekaterih starejših primerjali z obnašanjem njihovih staršev. Pustimo jim še nekaj let živeti v pravljici. :)

Peter

3 komentarji:

RIA pravi ...

Sliši se čudovito, pa tudi malo skrivnostno ;)

Anonimni pravi ...

Take žurke so res fajn! Še posebaj če je poroka ali pa podoknica. Sploh na Dobrotinu (nekje nad Vojnikom) je super! :D

Stasa pravi ...

Ej ni ga čez domače fešte. Da pjeb tak stisne djekle, da ji pu šivih puoka. :) ja meni so take fešte najbol zakon. Abrahamov sm dala že tud nekaj čez, pa tudi moja fešta za 18. rojstni dan je bila zelo domače obarvana. Včeraj je abrahama praznovala moja teta in bilo je zakon. To leto se mi pa obetata še vsaj dva, prvi novembra, praznuje moj stric in drugi decembra (25.12.) :) ko praznuje moj ati. Tako da še bo veselo in še se bo pelo. :) Živeli abrahamovci!