petek, 6. april 2007

Stilska preobrazba

Prišle so v moj studio. Želele so biti drugačne, lepše, spremenjene, moderne...
Ostal sem brez besed in se spravil k delu.

PREJ (BEFORE)


POTEM (AFTER)




Preobrazba: studio persson

Je uspelo? Vam je všeč?

Peter

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

aha, he he, kdaj se lahka naročim??? :)))

Stasa pravi ...

Čestitke, da jih srečam na cesti jih ne bi prepoznala :)

Anonimni pravi ...

Js sm tut par jajc pred nekaj trenutki pobarval... :)

Stasa pravi ...

Jaz sem jih pa včeraj. Danes je bla na vrsti francoska solata, bovla, kruh... No skratka vesele velikonočne praznike!!!

Anonimni pravi ...

Mi mamo pa lepše :-)

Anonimni pravi ...

uhuhu...sami pobarval? lepo lepo...ne sam da znate kuhat, še jajce znate barvat :DD

gdč.xy

Anonimni pravi ...

Js pa raj ne bom pokazal slik mojih pirhov, ker je nastalo skrupucalo :D

persson pravi ...

mana&namaste: pokažta jih! ne verjamem.

BlackICE: Dej pokaž svoje pirhe... :)

Anonimni pravi ...

Sam na prvotni sliki jih je več kokr potem. Nerodni al lačni? :D

persson pravi ...

Na prvotni sliki jih je 20, na drugi pa 19. Ena je počila.