ponedeljek, 23. april 2007

Tenis

Jeeeeeeeeeeeeaaaa pa smo začel.
Včeraj smo prvič letos zunaj igral tenis. Privoščili smo si kar dve uri. Toliko, da veste, če ste se spraševali zakaj danes malo bolj leseno hodim... :)

Peter

9 komentarjev:

Tornado pravi ...

športnik juvo ja :D

Maja Sin pravi ...

A rabite outmigeca?
4,17 evrov/h plus topla malica. Interested?

Anonimni pravi ...

Kje to igrate? Cena?

Ana

RIA pravi ...

hmm, js pa tenis- dva različna pojma :)

Stasa pravi ...

Ne boste verjeli. Jaz pa sem tenis v osnovni trenirala ene parkrat z mojim stricem, ki je trenutno upokojeni učitelj športne vzgoje, in mi niti ni šlo tako slabo. :)Pa tudi košarko sem eo leto trenirala. :) Vsekakor pohvale vsem, ki se pridno ukvarjate s športom.

Anonimni pravi ...

vceraj se ni bilo nic posledic, danes je vse drugace :(

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Waw, tenis? To si pa ne bi nikol mislila :D
Kakšen video bi bil dobrodošel da tehniko ocenim ;)

Unknown pravi ...

lp!

jaz bi bil tut za kako partijo, rufni če boš rabil soigralca! lan na morju je šlo zelo, zelo na tesno :)

Anonimni pravi ...

Pero, če upaš te IZZIVAM!! Igra se za Radler.