četrtek, 5. april 2007

Študijska skupina

Danes sem se po službi odpravil v Maribor, kjer smo imeli 2. sklic študijske skupine profesorjev kemije v gimnazijah.
Predstavili so nam osnutek novega učnega načrta za kemijo. V bistvu gre za majhne spremembe v ciljih in strukturi kemije v gimnazijskem izobraževanju. Imel sem kar nekaj pripomb iz prakse in obljubili so, da jih bodo, kolikor bo mogoče, upoštevali.
Kemijo naj bi predstavili kot predmet bolj v povezavi z življenjem. Bomo videli, kako bo vseskupaj uspelo. Kljub vsemu brez učenja vseeno ne bo šlo, čeravno nekateri to skoraj pričakujejo.
Precej pa me je zmotilo obvestilo, da bo 3. sklic skupine opravljen virtualno (preko spleta v e-učilnici). To je velika novost in država bo poskušala tudi tu privarčevati kakšen tolar.
Vse lepo in prav, ampak sem tradicionalist in raje soočim mnenja in želje ustno in v skupini kolegov kot pa preko spleta. Obožujem internet, sodobne tehnologije komuniciranja, izmenjave mnenj, vendar menim, da bi bilo tu bolje nadaljevati na klasičen star in preverjen način.
Saj veste kaj sem napisal že v enem izmed prejšnjih prispevkov. Internet združuje, a lahko tudi oddaljuje. Tega se bojim...

Peter

Ni komentarjev: