torek, 15. maj 2007

Za zdravnika si vzemi čas!

Pred dobro uro sem prišel domov ves razjarjen, znerviran, utrujen, negativno nastrojen, tečen, zadirčen, tresoč, zehajoč itd. In to vse zaradi enega nedolžnega obiska pri zdravniku.
Naj na kratko opišem današnji primer iz naše (najbrž vsakdanje) medicinske prakse. Kot že najbrž veste (če spremljate blog) sem si pred dvema tednoma zvil gleženj in kirurg mi je naložil kontrolo pri osebnem zdravniku.
Že pred desetimi dnevi sem se moral naročiti za kontrolo in takrat sem dobil današnji datum, ura 15.30. Super se mi je zdelo, saj sem mislil, da prideš in si že na vrsti. A šok. Pridem v čakalnico (ob 15.25), v kateri sedi pet moških in 6 žensk, vsi vseskozi komentirajo, razlagajo eden drugemu, kaj komu manjka, en je imel raztrgano koleno, en tur na riti, gospa srednjih let ima probleme s srcem in vsi vsepovprek razlagajo svoje probleme in diagnoze. Malo je manjkalo pa bi tudi sam popolnoma padel v debato, a se me je zaradi čakanja lotila utrujenost in postal sem zaspan. Na stolu sedeč dremam in poslušam komentarje glede našega zdravstva, ki me iz minute v minuto bolj uspavajo. Zakaj se tako čaka, zakaj Bručan ne odstopi, zakaj nas naročijo tako na gosto, če vedo, da bo šlo počasneje...
Sčasoma mi začnejo komentarji presedati in se kar naveličam poslušanja, zato se začnem sprehajati po zdravstvenem domu gor in dol. In čudež nekaj čez pet me pokliče in končno sem bil sprejet, pregledan, dobil mazilo (ki sem ga seveda moral mastno doplačati) in adijo.

Največja ironija vsega pa je, da na vratih, ki vodijo k medicinski sestri piše tole: ZA ZDRAVNIKA SI VZEMI ČAS!!
Vzel sem si ga dobri dve uri in dočakal.

Peter

11 komentarjev:

Stasa pravi ...

Čakanje pri zdravniku ubija, poznam to. Da ne govorim o čakalnih vrstah na kakšno operacijo (npr. srca) hallo, človek tako dolgo čaka, da je prej že na onem svetu. Kar pa zadeva osebnih zdravnikov je pa groza, vsaj po nekod. Tako moja osebna zdravnica ko šridem knjej reče :ne vem kaj bi to lahko bilo in mi da tablete. Na živce mi gre. Zdravstvo je pa vse prej kot poceni!

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Ja, te vrste so obup...praktično vedno se čaka :s
In v čakalnicah se vedno le pritožujejo nad tem kar jim manjka...ja, sej je res nekaj narobe, ampak noben ne vidi tistih, malo manj negativnih stvari oz. stvari ki jim ne manjkajo ;) V čakalnicah res zgleda kot kakšno tekmovanje, kdo ima več pritožb oz. negativnih stvari za povedat ;)

persson pravi ...

Moj osebni zdravnik je eden boljših in on je super. Šimfam samo sistem, ki se ga da spremenit v dobro pacientom.

Anonimni pravi ...

ne šinfat zdravstva kr če ne bo g. Božinovič na vas jezn:D

Anonimni pravi ...

jebat ga. js mam privat zdravnika, pokličem pa prijem grem direkt notr sm za 15 min fertik in to je to :)

Easy^

RIA pravi ...

Stavek se mi zdi vredu. Tudi zdravnik si vzame čas za tebe.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

@Ria: ne vedno ;) je veliko takšnih, pri katerih porabiš ogromno časa le za čakanje, ko pa si enkrat v ordinaciji, ti pa zdravnik nameni le malo časa :s
Seveda pa so tudi takšni, ki si dejansko vzamejo čas (moja osebna zdravnica je ena izmed njih :D)

RIA pravi ...

*tenisačica*- vse nikol ni 100%. Jaz sicer ne poznam nikogar, ki bi tako hitro opravil s pacientom kakor si rekla. Je pa tudi res, da se ti zdi čas katerega ti zdravnik nameni veliko krajši proti dolgem čakanju, toda medtem se zdi drugim v čakalnici cela večnost.
Tudi biti zdravnik ni ravno preprosto delo, vsi vemo kaj se lahko naredi zaradi napačnih diagnoz.

Anonimni pravi ...

Dragi Peter, v šolo bi hodo, pa bi drugi tebe čakali. :P

Anonimni pravi ...

Ej peter ...
http://www.blogres.si/
čekirej to! Prideš? Jest bom šu ;)

PS: sori za offtopic.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.