petek, 4. maj 2007

Izjava

Zadnjič sem bil pri bratrancu in njegova mama mi je ponudila Bajadero. Pojedel sem dve, ko se Marko spomne in pokliče mamo ali Katjo v drugo sobo ter reče:
"A je se druga kej sladkega, da ne bo tole vse pojedo, ker je tako drago."

To je Savinjska gostoljubnost. :)

Peter

11 komentarjev:

Stasa pravi ...

Ha ha. :) Tale je pa svetovna. Sicer pa dovolite še meni malo humorja. Ko je moja stara mama spekla pecivo in ga je oče pohvalil ter ji je rekel: Še lahko dobim en kos? Pa mu je rekla: No sej ti ga lahk dam, sam kaj pa nej ponudim če kdo drug pride? :)
Zdrugimi besedami dost maš, nej bo še za druge malo. :)

Anonimni pravi ...

LOOOOOL !!!!!!!

RIA pravi ...

A ste ga slišal? Ka če je pa reku ˇa je še druga kej sladkega, da mu damo, da se ne bomo mi tolk zredil :))ˇ

Kolkrat vem, ste vi tud iz savinskega konca ;)

Gregor Doler pravi ...

Kaj češ, savinjčani smo pač gostoljubni. Pa en mal šparovni... Pa pustmo podrobnosti :)

Dejan pravi ...

Svinjska gostoljubnost....
Mogoč pa že imajo izkušnje z g.PERSSONOM, DA RES VSE POJE:))

Anonimni pravi ...

HAHAHAHAHHAHA :)
looool :)

a to je blo zato ker si jih ti tak goltal? :)

persson pravi ...

Ah dejte no dejte vsi skupaj...
Samo dve sem pojedel do takrat, sicer je pa bratranc znan po tem, da se rad zafrkava.

ja tudi jaz sem Savinjčan... :)

Anonimni pravi ...

lepa rec :) drugac ma pa nas oci navado rect, kadar je kdo pr nas na obisku pa jim damo kej za jest, tale stavek: vi kr jejte, js vem ka je lakota, sm ze bil pr vas! :)))

Easy^ pravi ...

Mislim da je tale izjava prvovrstna :)

Drgač pa kakrkol obrneš, če so pa Bajadere drage, pol pa tud kurc, najbolš da nehajo čokolado jest :)

Anonimni pravi ...

Ej Jasna svetovno! Režim se že pol ure, si morm zapisat.

Anonimni pravi ...

loooool HAHAHAHAH pa to ne morš verjet xD hahahha

gdč.xy