nedelja, 13. maj 2007

Izjava #3

Najstnica: "Dober moški je...
...mrtev moški."



Moje vprašanje: kam gre ta svet?

Peter

19 komentarjev:

RIA pravi ...

Jaz sem gledala film v tem stilu. Ženska je ta stavek večkrat ponovila in tudi vse svoje moške ubila.

Gregor Doler pravi ...

Tako, splošno gledano, bi se dalo predvidet da se zna moškim vsa ta stoletja dominantnosti krepko maščevati ob tej vsesplošni emancipaciji :)

Stasa pravi ...

Se ne strinjam z izjavo, saj od mrtvega moškega ni koristi. Sicer pa hallo, če maš nekoga rad je tazadnja stvar na svetu, ki bi mu jo želel smrt. Tako, da dober moški je tisti, ki je kavalir. Sam je pa res, da kavalirjev zmanjkuje.

Anonimni pravi ...

Klavirji so dragi ja.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Ja, od mrtvega res ni nobene koristi...

Anonimni pravi ...

Hja dragi Gregor - feminizacija moških je že v polnem zagonu in večina se je sploh ne zaveda!

V ameriki so na voljo že ličila za moške, nekateri kreteni si pulijo obrvi, uporabljajo puder, ameriški-pop-homoseksualci se obnašajo kot ženske, tranzvestiti so popularni in pojejo na evroviziji (leta 1994 so tranzvestite še zdravl v umobolnicah) ...

Tem zadevam se je treba upret in treba je bit dec :) !!!!!!

@ Staša - jest sm kavalir ;)

yambor pravi ...

Ufff. Tale pa je globoka. Iz vseh zornih kotov. :)

Persson, a ti katera grozi? :) Ali imaš ustvarjalno krizo? ;)

Anonimni pravi ...

strinjam se s tomažem....take nore ludi je treba ponižat do konca

Stasa pravi ...

Tomaž, če si pa res kavalir pol pa kapo dol. :) Sam dokler te ne poznam težko potrdim tvojo trditev. Se bo treba na lastne oči prepričat ;)

Anonimni pravi ...

@ Staša

Greš z mano na zmenek, pjačo, večerjo :) ?

Anonimni pravi ...

Tomaz, ne veš v kaj se spuščaš...

Stasa pravi ...

Tomaž lahko se dogovoriva za kako kavo.
Blac ice kaj imaš v mislih s tem, ko opozrjaš Tomaža? Misliš, da sem tako grozna.. nevarna...

Anonimni pravi ...

Nč ne bom komentiru, vem pa kaka si, ne sam mislem :D

Stasa pravi ...

Ti pa poosebljaš dobroto, ljubezen, prijaznost, lepoto itd. seveda, čisti apolon. :) No ne mislim se prepirat, lahko pa rečem da me ne moreš sodit, če nisi bil vsaj en dan v moji koži.

persson pravi ...

gremo na eno grupno kavo potem vso blogerji pa komentatorji enkrat? :)

Anonimni pravi ...

Jo perrson, KOMOT!!!!

Gremo! Ta vikend u izbo :) Gremo u petek, ker pol u soboto mam že eno žurko v planu :)

Pa ko se jest sploh oglašam, sej ti si šefe bloga :) boš ži ti povedu :)

Anonimni pravi ...

Porkamast Staša - dej link do tvojga bloga!

Stasa pravi ...

Tomaž da se nekaj razumemo, jaz ne pišem svojga bloga ampak tu pa tam dam kak komantar zraven. Razmišljam pa, da bi ga začela, da bi ljudje videli, da sem tudi jaz samo človek in ne neka zverina ali kar koli pač že, za kar me ljudje imajo, že ko me prvič vidijo. Zlato načelo: Nikoli ne sodi drugega po videzu.

Stasa pravi ...

@ Tomaž

Če imaš pa željo videti mojo sliko, pa mi lahko tudi mail naslov pustiš, pa ti jo dostavim. ;)